Klasická a nová média v marketingu politických stran

DSpace Repository

Language: English čeština 

Klasická a nová média v marketingu politických stran

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bačuvčík, Radim
dc.contributor.author Tišer, Miroslav
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:16:17Z
dc.date.available 2017-07-03T09:16:17Z
dc.date.issued 2017-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/41464
dc.description.abstract Tato práce se zabývá změnami v cestách, jakým politické subjekty ovlivňuji proces volby politické strany ve volbách. Zaměřuje se především na to, jaké kanály nových médií jsou pro voliče nejvýznamnější. Kromě toho se snaží objasnit, proč někteří voliči preferují média tradiční. Výsledkem budou přehledy a odpovědi na to, jakým způsobem politické strany nová média využívají a kde jsou nejčastější chyby.
dc.format 86
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject politická strana cs
dc.subject volby cs
dc.subject klasická média cs
dc.subject nová média cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject televize cs
dc.subject rozhlas cs
dc.subject tisk cs
dc.subject internet cs
dc.subject political party en
dc.subject election en
dc.subject classical media en
dc.subject new media en
dc.subject social networks en
dc.subject television en
dc.subject radio en
dc.subject press en
dc.subject internet en
dc.title Klasická a nová média v marketingu politických stran
dc.title.alternative Old and New Media in Political Parties' Marketing
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Šramová, Blandína
dc.date.accepted 2017-05-25
dc.description.abstract-translated This thesis is about the changes in ways, in which political subjects today influence the voting proces in elections. It focuses primarily on the question, which channel of new media is the most significant source for voter. Besides that, it also tries to clarify, why some voters still preffers classic media. The result of this thesis are to be the answers about how the political parties use new media and where they make the most common mistakes.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 47632
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2017-04-21


Files in this item

Files Size Format View Description
tišer_2017_dp.pdf 2.142Mb PDF View/Open None
tišer_2017_op.doc 153.5Kb Unknown View/Open None
tišer_2017_vp.doc 152.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account