Účinnost nástrojů podpory podnikání v médiích
Show simple item record
dc.contributor.author |
Kruliš, Vladimír
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:16:17Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:16:17Z |
|
dc.date.issued |
2010-07-14 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/41458
|
|
dc.description.abstract |
Tato disertační práci se zabývá tématem účinnosti nástrojů podpory podnikání v médiích. Téma práce je možné považovat za důležité, protože média mají silný vliv na dění ve společnosti. To dokládá také aktuální vytvoření Centra proti terorismu a hybridním hrozbám na Ministerstvu vnitra České republiky, které se zabývá i bojem proti zahraničním a domácím dezinformacím v médiích. Účinnost nástrojů podpory podnikání je chápáno ve vazbě na koncept 3E ve veřejné správě. V souladu se Zákonem o finanční kontrole je účinnost definována jako takové použití veřejných prostředků, které zajistí optimální míru dosažení cílů při plnění stanovených úkolů. Hlavním cílem mé disertační práce je navrhnout metodiku hodnocení účinnosti nástrojů podpory podnikání v médiích. Metodika je v této práci zobecněním řešení tří dílčích cílů, které byly naplňovány pro dva typy nástrojů podpory podnikání - investiční pobídky a klastrové organizace/klastry. Proto bylo pro dosažení hlavního cíle nutné splnit následující dílčí cíle: |
|
dc.format |
118 |
|
dc.language.iso |
en |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
cs |
dc.rights |
Bez omezení |
cs |
dc.subject |
mediální obraz
|
cs |
dc.subject |
agenda setting
|
cs |
dc.subject |
framing
|
cs |
dc.subject |
podpora podnikání
|
cs |
dc.subject |
klastry
|
cs |
dc.subject |
investiční pobídky
|
cs |
dc.subject |
media image
|
en |
dc.subject |
agenda setting
|
en |
dc.subject |
framing
|
en |
dc.subject |
business development support
|
en |
dc.subject |
clusters
|
en |
dc.subject |
investment incentives
|
en |
dc.title |
Účinnost nástrojů podpory podnikání v médiích |
cs |
dc.title.alternative |
Effectiveness of Business Support Instruments in Media |
en |
dc.type |
disertační práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Michalko, Milan |
|
dc.contributor.referee |
Moravčík, Oliver |
|
dc.date.accepted |
2017-03-17 |
|
dc.description.abstract-translated |
In my doctoral thesis, I deal with the theme of effectiveness of business support instruments in mass media channels. The theme is important because mass media strongly influence the life of current society. This is substantiated also by the creation of the Centre against Terrorism and Hybrid Threads at the Ministry of Interior of the Czech Republic. One of the missions of this Centre is to fight against foreign and domestic disinformation in media. The term effectiveness of business support instrument is understood with respect to the 3E concept in public administration. Respecting the Law on Financial Control, the term effectiveness is defined as the use of public funds which secure optimal achievement of goals when meeting defined tasks. |
|
dc.description.department |
Ústav statistiky a kvantitativních metod |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ph.D. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
47625
|
|
dc.date.submitted |
2017-02-02 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account