Geografická segmentace návštěvníků Aquaparku Uherské Hradiště v období letní sezóny

DSpace Repository

Language: English čeština 

Geografická segmentace návštěvníků Aquaparku Uherské Hradiště v období letní sezóny

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bačuvčík, Radim
dc.contributor.author Vydláková, Ladislava
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:16:16Z
dc.date.available 2017-07-03T09:16:16Z
dc.date.issued 2017-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/41454
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá geografickou segmentací návštěvníků Aquaparku Uherské Hradiště v období letní sezóny. Základem pro práci je definování cestovního ruchu a možností ovlivnění chování potenciálních návštěvníků zařízení. Marketing cestovního ruchu je marketingem služeb. Služby mají charakteristický marketingový mix. Pomocí segmentace se přizpůsobují marketingové aktivity organizace jednotlivým skupinám zákazníků, tzv. segmentům trhu tak, aby mohly být tyto skupiny co nejlépe obslouženy. Při segmentaci se trh dělí podle určitého hlediska do homogenních skupin zákazníků, které jsou charakteristické svými potřebami a nákupním chováním - získá tak optimální portfolio svých zákazníků. Organizace by si měla zvolit pouze ty segmenty trhu, které je dlouhodobě schopna v souladu se svou strategií efektivně obsluhovat a dosahovat při tom dostatečného zisku.
dc.format 64 s. (88 534 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Cestovní ruch cs
dc.subject segmentace cs
dc.subject geografie cs
dc.subject návštěvníci cs
dc.subject PSČ cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject Tourism en
dc.subject Segmentation en
dc.subject Geography en
dc.subject Visitors en
dc.subject Zip Code en
dc.subject SWOT Analysis en
dc.title Geografická segmentace návštěvníků Aquaparku Uherské Hradiště v období letní sezóny
dc.title.alternative Geographical Segmentation of Visitors in Aquapark Uherske Hradiste during Summer Season
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Wroblowská, Zuzana
dc.date.accepted 2017-05-26
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with geographic segmentation of visitors of the Aquapark Uher-ské Hradiště during the summer season. The basis of the work is the definition of tourism and options influencing the behaviour of potential visitors of the Aquapark company. Tou-rist marketing is closely related to the marketing of services. These services have a specifik marketing mix. Thus the company has to adapt its marketing activities and stra-tegies not only to cater for the individual customers groups in order to provide excellent services for all. In such a segmentation, the market is divided into homogeneous groups of customers, which are characterized by their needs and buying behaviour. The company aims for getting the optimal portfolio of its customers. The company should choose only such segments of the market which can be served efficiently as part of a long term company strategy to achieve a sufficient profit.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 47619
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2017-04-28


Files in this item

Files Size Format View Description
vydláková_2017_dp.pdf 3.126Mb PDF View/Open None
vydláková_2017_op.pdf 1.322Mb PDF View/Open None
vydláková_2017_vp.doc 146.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account