Geografická segmentace návštěvníků Aquaparku Uherské Hradiště v období letní sezóny
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Bačuvčík, Radim
|
|
dc.contributor.author |
Vydláková, Ladislava
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:16:16Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:16:16Z |
|
dc.date.issued |
2017-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/41454
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá geografickou segmentací návštěvníků Aquaparku Uherské Hradiště v období letní sezóny. Základem pro práci je definování cestovního ruchu a možností ovlivnění chování potenciálních návštěvníků zařízení. Marketing cestovního ruchu je marketingem služeb. Služby mají charakteristický marketingový mix. Pomocí segmentace se přizpůsobují marketingové aktivity organizace jednotlivým skupinám zákazníků, tzv. segmentům trhu tak, aby mohly být tyto skupiny co nejlépe obslouženy. Při segmentaci se trh dělí podle určitého hlediska do homogenních skupin zákazníků, které jsou charakteristické svými potřebami a nákupním chováním - získá tak optimální portfolio svých zákazníků. Organizace by si měla zvolit pouze ty segmenty trhu, které je dlouhodobě schopna v souladu se svou strategií efektivně obsluhovat a dosahovat při tom dostatečného zisku. |
|
dc.format |
64 s. (88 534 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Cestovní ruch
|
cs |
dc.subject |
segmentace
|
cs |
dc.subject |
geografie
|
cs |
dc.subject |
návštěvníci
|
cs |
dc.subject |
PSČ
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
Tourism
|
en |
dc.subject |
Segmentation
|
en |
dc.subject |
Geography
|
en |
dc.subject |
Visitors
|
en |
dc.subject |
Zip Code
|
en |
dc.subject |
SWOT Analysis
|
en |
dc.title |
Geografická segmentace návštěvníků Aquaparku Uherské Hradiště v období letní sezóny |
|
dc.title.alternative |
Geographical Segmentation of Visitors in Aquapark Uherske Hradiste during Summer Season |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Wroblowská, Zuzana |
|
dc.date.accepted |
2017-05-26 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis deals with geographic segmentation of visitors of the Aquapark Uher-ské Hradiště during the summer season. The basis of the work is the definition of tourism and options influencing the behaviour of potential visitors of the Aquapark company. Tou-rist marketing is closely related to the marketing of services. These services have a specifik marketing mix. Thus the company has to adapt its marketing activities and stra-tegies not only to cater for the individual customers groups in order to provide excellent services for all. In such a segmentation, the market is divided into homogeneous groups of customers, which are characterized by their needs and buying behaviour. The company aims for getting the optimal portfolio of its customers. The company should choose only such segments of the market which can be served efficiently as part of a long term company strategy to achieve a sufficient profit. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
47619
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2017-04-28 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account