Komunikace TV kanálu Prima MAX v percepci televizních diváků

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikace TV kanálu Prima MAX v percepci televizních diváků

Show simple item record

dc.contributor.advisor Göttlichová, Marcela
dc.contributor.author Vanišová, Barbora
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:16:16Z
dc.date.available 2017-07-03T09:16:16Z
dc.date.issued 2017-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/41453
dc.description.abstract Bakalářská práce se věnuje zkoumání vnímání televizního kanálu Prima MAX s částečným zaměřením na celkový koncept komunikace při jeho spuštění v roce 2015. První část práce se zabývá vymezením základních pojmů, které jsou využity v praktické části práce. Mezi hlavní pojmy patří především marketing a marketingový mix 4P a dále jednotlivé marketingové nástroje, budování značky a způsoby marketingového výzkumu. V praktické části práce je pak popsána komunikace a využití komunikačních nástrojů, dále cílová skupina diváků a positioning kanálu. Následně jsou analyzována primární data získaná z dotazníkového šetření za rok 2016 a komparativní analýzou porovnána s rokem 2017. Závěrem je shrnutí nejdůležitějších informací a je provedeno vyhodnocení a doporučení.
dc.format 74
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketing cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject self-promotion cs
dc.subject budování značky cs
dc.subject 4P cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject Marketing en
dc.subject marketing communication en
dc.subject self-promotion en
dc.subject brand building en
dc.subject 4P en
dc.subject marketing research en
dc.title Komunikace TV kanálu Prima MAX v percepci televizních diváků
dc.title.alternative Communications of Prima TV Channel MAX from Perception of Viewers
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Boušková, Martina
dc.date.accepted 2017-05-24
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis is focused on the examination of the perception of the viewers of the Prima MAX TV channel with a partial focus on the overall concept of communication when the channel is launched in 2015. The first part is devoted to defining the basic concepts used in the practical part of the thesis. The main concepts include marketing and marketing mix 4P, as well as individual marketing tools, branding and marketing research. The practical part of the thesis describes the communication and the use of communication tools, the audience target group and channel positioning. Subsequently, the primary data from the questionnaire survey for 2016 are analyzed and compared with 2017 comparative analysis. Finally, a summary of the most important information is made and evaluations and recommendations are made.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 47618
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2017-04-27


Files in this item

Files Size Format View Description
vanišová_2017_dp.pdf 5.939Mb PDF View/Open None
vanišová_2017_op.docx 126.3Kb Unknown View/Open None
vanišová_2017_vp.doc 160.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account