Image obce Modrava
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Juříková, Martina
|
|
dc.contributor.author |
Tichá, Eva
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:16:16Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:16:16Z |
|
dc.date.issued |
2017-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/41452
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce řeší image obce Modrava z pohledu současných a potenciálních návštěvníků. V teoretické části jsou shrnuty poznatky o marketingu obcí, jeho specifikách a způsobu vytváření image. V praktické části jsou zkoumány texty deníku MF DNES a zpravodajského portálu iDNES.cz v letech 2010 a 2016 s cílem zjistit, zda se změnilo jejich vyznění ve vztahu k cestovnímu ruchu v Modravě. V druhé části se prostřednictvím metody focus group šetří současná image obce u stávajících a potenciálních návštěvníků a na jejím základě jsou vytvořeny návrhy na zlepšení. |
|
dc.format |
72 s. (85 948) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Modrava
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
public relations
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
image
|
cs |
dc.subject |
focus group
|
cs |
dc.subject |
Modrava
|
en |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
public relations
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
image
|
en |
dc.subject |
focus group
|
en |
dc.title |
Image obce Modrava |
|
dc.title.alternative |
Image of Modrava Municipality |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Navrátilová, Svatava |
|
dc.date.accepted |
2017-05-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis tackles the issue of image of Modrava´s municipality from the per-spective of existing as well as potential visitors. In the theoretical part of the thesis, fin-dings about the municipalities marketing, its specific features and the image creation methods are summarized. In the practical part, texts published in MF DNES daily newspaper and iDNES.cz news portal are examined to find out whether their message linked to travel business in Modrava has changed. Subsequently, today´s municipality image among existing and potential visitors is explored via focus group method. Based on the conclusions, suggestions to improvement are defined. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
47617
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2017-04-28 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account