Efektivní využití nástrojů podpory prodeje
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kocourek, Josef
|
|
dc.contributor.author |
Ryška, Lukáš
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:16:15Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:16:15Z |
|
dc.date.issued |
2017-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/41449
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá efektivním využitím nástrojů podpory prodeje. Téma podpory prodeje vychází z potřeby poznání nákupního chování spotřebitelů v segmentu nealkoholických nápojů. Bakalářské práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část vychází z odborné literatury a seznamuje s marketingovým mixem, nástroji komunikačního mixu, následně pak popisuje konkrétní nástroje podpory prodeje a vyhodnocení její efektivity. Blíže seznamuje se základy psychologie spotřebního chování, rozhodovacím procesem a faktory ovlivňující chování spotřebitele. Práce popisuje teoretické předpoklady pro pří-pravu, provedení a vyhodnocení marketingového výzkumu. V závěru teoretické části je popsána metodika práce, výzkumné otázky a cíle praktické části bakalářské práce. V praktické části této bakalářské práce je blíže popsána společnost Red Bull a její pro-dukt Simply Cola. Následně jsou sekundárním výzkumu srovnány konkurenční produkty pomocí komparativní analýzy. Ve druhé polovině praktické části je proveden výzkum kvantitativní metodou pomocí dotazování metodu CAWI (computer asssited web inter-viewing) on-line dotazování, která je pro účely tohoto průzkumu časově a ekonomicky nejvýhodnější. Cílem práce bylo zjištění nákupního chování konzumentů kolových nápojů, příležitostí při jakých tyto nápoje konzumují a motivátory, které je ovlivňují při jejich nákupu. Zjiš-těná data byly základem pro vytvoření doporučení efektivní podpory prodeje produktu Simply Cola. |
|
dc.format |
85 s. (104173) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
podpora prodeje
|
cs |
dc.subject |
spotřební chování
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
Communication mix
|
en |
dc.subject |
sales support
|
en |
dc.subject |
comsumer's behavior
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.title |
Efektivní využití nástrojů podpory prodeje |
|
dc.title.alternative |
Effectivity of use Sales Promotion Tools |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kotyzová, Pavla |
|
dc.date.accepted |
2017-05-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
My Bachelor thesis researchs efficiency of sales promotion tools utilization. Sales pro-motion subject come out from needs to know and understand of comsumer's buying behavior within beverages drink market area. Bachelor thesis is divided to theoretical and practical part. Theoretical part is based on outcomes form professional literature sources and apprises with marketing mix and describes individual sales promotion tools together with evaluation of its performance efficiency. Thesis also explore and explains in detail basis of buying behavior psycholo-gy, process of decission taking and also study factors which affects consumer behavior. Thesis describes theoretical assumptions taken into consideration within preparation, realization and evaluation of marketing research. Descritption and explanation of work techniques, research questions a objectives for practical part are in the end of theoretical part of thesis. Practical part of thesis describes company Red Bull and it's product Simply Cola. Next step is secondary research , where competitors products are compared by method of com-parative analysis. Second part of practical section is focused on primary research by on-line quantitative method CAWI (computer assist web interviewing), which is most effi-cient for such a type of research. Target of my thesis was to learn and understand of cola beverages consumers behavior, occasions and motivating factor for buying and consumption. Resuslts and findings will create base for recommendation how to adapt and modify future sales promotion acti-vities of Simply Cola. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
47613
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2017-04-28 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account