dc.contributor.advisor |
Šula, Tomáš
|
|
dc.contributor.author |
Němec, Jiří
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:16:15Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:16:15Z |
|
dc.date.issued |
2017-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/41446
|
|
dc.description.abstract |
Instore komunikace je v současnosti běžnou součástí podpory prodeje. Důležitou roli v in- store komunikaci hrají POP a POS materiály, jinými slovy prostředky na podporu prodeje, nebo prodejní stojany. Důležitý je samozřejmě design těchto produktů. Bakalářská práce, která se touto problematikou zabývá, je rozdělena do dvou částí teoretické a analytické. V teoretické části je vysvětlováno, proč komunikace v místě prodeje je důležitá, jaké nástroje se pro podporu prodeje v praxi na trhu využívají, a jakou hraje roli design instore prostředků. V analytické části je popsáno, jaké prostředky instore komunikace se v současné době pou- žívají v maloobchodním prodeji v České republice. Situace v ČR je srovnávána se situací v zahraničí. Tato část bakalářské práce také analyzuje typy používaných POP a POS mate- riálů z hlediska četnosti, designu a používaných materiálů. Analytická část také zkoumá růz- nými výzkumnými metodami vnímání prostředků podpory prodeje v maloobchodech. Na základě zjištěných výsledků na konci bakalářské práce autor uvádí několik doporučení. |
|
dc.format |
61 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
produktový design
|
cs |
dc.subject |
instore komunikace
|
cs |
dc.subject |
POP
|
cs |
dc.subject |
POS
|
cs |
dc.subject |
maloobchod
|
cs |
dc.subject |
product design
|
en |
dc.subject |
instore communication
|
en |
dc.subject |
POP
|
en |
dc.subject |
POS
|
en |
dc.subject |
retail
|
en |
dc.title |
Produktový design jako nástroj in-store komunikace |
|
dc.title.alternative |
Product Design AsTool For In-store Communication |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Jesenský, Daniel |
|
dc.date.accepted |
2017-05-26 |
|
dc.description.abstract-translated |
Instore communication is currently a common part of sales support. An important part of instore communication are POP and POS materials, in other words, sales support and sales racks. Design of these products is very important. The bachelor thesis, is divided in two parts - theoretical and analytical. The theoretical part explains why sales at the point of sale are important, what tools are used to promote sales in practice, and what role instore resources play. In the analytical part, it is described which instore communication devices are currently used in retail shops in the Czech Republic. The situation in the Czech Republic is compared with the situation abroad. This part of the bachelor thesis also analyzes types of POP and POS materials used in terms of frequency, design and materials are used. The analytical part also examines with various research methods perception of sales support in retail. Based on the results found at the end of this bachelor thesis, author gives several recommendations. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
47609
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2017-04-28 |
|