dc.contributor.advisor |
Harantová, Lenka
|
|
dc.contributor.author |
Nečas, Ondřej
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:16:15Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:16:15Z |
|
dc.date.issued |
2017-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/41445
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zaměřuje na ambientní média v sociální reklamě, konkrétně pak na dopravně bezpečnostní kampaně, umístěné přímo u silnic. V teoretické části je nejprve vydefinován pojem sociální marketing z hlediska historického, obsahového, hlediska cílů a také rozdílů s komerčním marketingem. Dále práce popisuje sociální reklamu, kde se kromě historických kořenů zabývá především reklamními apely, a také reklamu ambientní. Zde je specifikován samotný pojem a následně pak principy a postavení tohoto druhu reklamy mezi ostatními formáty. Teoretický základ je posléze využit v praktické části při analýze výzkumu, proběhlého metodou focus group na předložených vzorcích dopravně-bezpečnostních kampaní. |
|
dc.format |
67 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
sociální marketing
|
cs |
dc.subject |
sociální reklama
|
cs |
dc.subject |
ambientní reklama
|
cs |
dc.subject |
dopravně-bezpečnostní kampaně
|
cs |
dc.subject |
social marketing
|
en |
dc.subject |
social advertising
|
en |
dc.subject |
ambient advertising
|
en |
dc.subject |
road traffic safety campaigns
|
en |
dc.title |
Ambient média a jejich využití v rámci sociálni reklamy |
|
dc.title.alternative |
Ambient Media in Social Advertising |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Herotová, Jana |
|
dc.date.accepted |
2017-05-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis is focused on ambient media in social advertising and specifically on road traffic safety campaigns placed by roads. In the theoretical part social marketing is defined by its historical, content and goals meanings and differences from commercial marketing. Then the thesis describes social advertising, its historic roots, advertising appeals and also ambient advertising. Here it specifies the term itself and its principles followed by the position of ambient advertising amongst other advertising types. Theoretical background is subsequently used in the practical part for the research analysis of focus groups discussing the submitted ambient road traffic safety campaigns samples. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
47608
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2017-04-28 |
|