Image značky Poděbradka

DSpace Repository

Language: English čeština 

Image značky Poděbradka

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kocourek, Josef
dc.contributor.author Machátová, Iva
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:16:15Z
dc.date.available 2017-07-03T09:16:15Z
dc.date.issued 2017-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/41442
dc.description.abstract Tématem bakalářské práce je analýza image značky minerální vody Poděbradka. Zabývá se jejím podrobným rozborem v souvislosti s vnímáním této značky tuzemskými spotřebiteli. Teoretická část práce je zaměřena na rešerše odborných zdrojů vázaných na pojem značka, image, firemní identita a marketingový výzkum. V praktické části je pak představena samotná značka Poděbradka, její historie, konkurence, z části i firemní identita. Následně, pomocí marketingového výzkumu, konkrétně kvantitativní výzkumné sondy, analyzuje vnímání této značky konzumenty minerálních vod. Závěr práce je věnován celkovému vyhodnocení získaných dat výzkumu a doporučení pro další vývoj této české značky.
dc.format 75 s. (91 855 znaků).
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject značka cs
dc.subject Poděbradka cs
dc.subject image cs
dc.subject firemní identita cs
dc.subject povědomí o značce cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject brand en
dc.subject Poděbradka en
dc.subject image en
dc.subject firm identity en
dc.subject brand awareness en
dc.subject marketing research en
dc.title Image značky Poděbradka
dc.title.alternative Brand Image Poděbradka
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Rožek, Michal
dc.date.accepted 2017-05-25
dc.description.abstract-translated The topic of the bachelor thesis is the analysis of the brand image of the mineral water Poděbradka. It is concerned with a detailed analysis concerning the way the brand is perceived by domestic consumers. The theoretical part of the work concentrates on the background research from technical sources reviewing the terms brand, image, firm identity and marketing research. The practical part presents the actual brand Poděbradka, its historical background, competition in the field, and partially, its firm identity. Furthermore, the perception of the brand by consumers of mineral waters is analysed through marketing research, quantitative researching probing to be exact. The final part of the thesis is devoted to the overall evaluation of gathered data from the research and a recommendation for further development of this Czech brand.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 47604
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2017-04-25


Files in this item

Files Size Format View Description
machátová_2017_dp.pdf 3.467Mb PDF View/Open None
machátová_2017_op.doc 154Kb Unknown View/Open None
machátová_2017_vp.doc 151.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account