Analýza projektu Esther Wonder Pig a jeho vliv na propagaci veganství
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Bačuvčík, Radim
|
|
dc.contributor.author |
Linden, Mila
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:16:15Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:16:15Z |
|
dc.date.issued |
2017-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/41441
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou využitých nástrojů marketingové komunikace u konkrétního projektu. Cílem práce je nalezení vhodného nástroje marketingové komunikace pro nekonfliktní propagaci veganství. Teoretická část je věnována sociálnímu marketingu. Vymezuje pojmy související s tématem. Praktická část porovnává a analyzuje použité nástroje komunikačního mixu se zvýšeným důrazem na sociální média. Závěr práce předkládá odpověď na cílové otázky. |
|
dc.format |
67 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Sociální marketing
|
cs |
dc.subject |
sociální média
|
cs |
dc.subject |
veganství
|
cs |
dc.subject |
guerilla kitchen
|
cs |
dc.subject |
Social Marketing
|
en |
dc.subject |
Social Media
|
en |
dc.subject |
Veganism
|
en |
dc.subject |
Guerilla Kitchen
|
en |
dc.title |
Analýza projektu Esther Wonder Pig a jeho vliv na propagaci veganství |
|
dc.title.alternative |
How to Promote Veganism |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Wroblowská, Zuzana |
|
dc.date.accepted |
2017-05-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
This dissertation paper is concerning the use of marketing communication tools with a specific project. The goal of this project is to find the appropriate marketing communication tools for acceptable propagation of veganism. The theoretical part is focused on social marketing. It explains the terms related to the topic. The practical part compares and analysis the tools used in the communication mix with an increased emphasis on social media. The conclusion of the paper answers the given questions. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
47603
|
|
utb.result.grade |
E |
|
dc.date.submitted |
2017-04-28 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account