Celebrity jako nástroj propagace značek
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Banyar, Milan
|
|
dc.contributor.author |
Kendzierski, Tomáš
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:16:14Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:16:14Z |
|
dc.date.issued |
2017-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/41436
|
|
dc.description.abstract |
Předmětem bakalářské práce je analyzovat marketingovou komunikaci značek na trhu telekomunikačních společností. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část vychází z odborné literatury a představuje úvod obsahující relevantní informace ke značce, celebrity marketingu a marketingové komunikaci. V praktické části je provedena analýza vybraných kampaní operátorů na základě rešerše dostupných zdrojů a výsledků kvalitativního průzkumu formou skupinového rozhovoru. V závěru práce je na základě zjištěných dat a teoretickém základu uveden návrh pro zlepšení efektivity celebrity marketingu značek operátorů. |
|
dc.format |
92 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
celebrity marketing
|
cs |
dc.subject |
značka
|
cs |
dc.subject |
marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
telekomunikační společnost
|
cs |
dc.subject |
focus group
|
cs |
dc.subject |
celebrity marketing
|
en |
dc.subject |
brand
|
en |
dc.subject |
marketing communications
|
en |
dc.subject |
telecommunication company
|
en |
dc.subject |
focus group
|
en |
dc.title |
Celebrity jako nástroj propagace značek |
|
dc.title.alternative |
Celebrity as Tool of Brand Promotion |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Rožek, Michal |
|
dc.date.accepted |
2017-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
The subject of my bachelor thesis is to analyze marketing communication of brands which are in the telecommunicaton companies market. This thesis is divided into two parts theoretical and practical one. The theoretical part is based on professional literature and introduces the basic topics such as brand, celebrity marketing and marketing communications. The practical part contains an analysis of certain campaigns from telecommunication companies. The analysis is based on available sources and qualitative research that was conducted through a group interview. At the end of the thesis, based on the researched data and the theoretical part, is a proposal for improving the effectiveness of celebrity marketing of telecommunication companies. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
47595
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2017-04-28 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account