Měření spokojenosti účastníků mezinárodní konference eBF
Show full item record
No preview available
Title:
|
Měření spokojenosti účastníků mezinárodní konference eBF |
Author: |
Kawuloková, Zuzana
|
Advisor: |
Weberová, Dagmar
|
Abstract:
|
Bakalářská práce zkoumá oblast event marketingu jako nového nástroje marketingové komunikace, kde jsou emoce velmi účinný způsob, jak přimět zákazníka, aby se identifikoval s určitou značkou či produktem. Teoretická část je věnována typologii eventů a možnostem, jak navrhnout koncept událostí tak, aby se docílilo jedinečnosti a úspěchu. V praktické části se zaměřuje na analýzu jednotlivých kritérií, které jsou klíčem úspěchu tohoto setkání, které se stalo největší evropskou e-aukční událostí v oblasti elektronizace nákupních procesů a zkoumá spokojenost účastníků s jednotlivými atributy. Také vymezuje oblast výzkumu a způsobu, jak lze změřit spokojenost účastníků. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/41435
|
Date:
|
2017-01-31 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
47594
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account