Mytologické postavy v reklamě

DSpace Repository

Language: English čeština 

Mytologické postavy v reklamě

Show simple item record

dc.contributor.advisor Weberová, Dagmar
dc.contributor.author Hromočuková, Jana
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:16:14Z
dc.date.available 2017-07-03T09:16:14Z
dc.date.issued 2017-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/41430
dc.description.abstract Bakalářská práce je věnována mytologickým bytostem v reklamě a pohledu spotřebitele na ně. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část popisuje reklamu, její vztah s psychologií, emoce a jejich využití v marketingu. Poslední kapitola teoretické části je věnovaná mytologii a mýtům. V praktické části je představeno šestnáct konkrétních reklam, ve kterých se objevily vybrané mytologické bytosti. Je věnována názorům spotřebitelů na jejich užívání a užívání mytologických bytostí v reklamě obecně. Na základě výzkumu je vyvozen závěr a doporučení k využití postav z mytologie v praxi.
dc.format 65 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject mytologie cs
dc.subject mýty cs
dc.subject mytologické bytosti cs
dc.subject reklama cs
dc.subject emoce cs
dc.subject mythology en
dc.subject myths en
dc.subject mythological beings en
dc.subject advertising en
dc.subject emotions en
dc.title Mytologické postavy v reklamě
dc.title.alternative Mythological Creatures in Advertising
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Šikl-Burešová, Eva
dc.date.accepted 2017-05-23
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis is devoted mytological beings in advertising and costumers view o fit. This work is divided into the theoretical part and practical part. The theoretical part describes advertising, her relationship with psychology, emotions and their use in marketing. Last part theoretical part is dedicated mythology and myths. In practical part sixteen are introduced specific ads and selected mythological beings. Is dedicated costumers´opinions to consume mythological beings in advertising in general. Based on the research, conclusions and recommendations are made on the use of mythology characters in practice.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 47588
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2017-04-28


Files in this item

Files Size Format View Description
hromočuková_2017_dp.pdf 3.794Mb PDF View/Open None
hromočuková_2017_op.doc 153Kb Unknown View/Open None
hromočuková_2017_vp.doc 150.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account