dc.contributor.advisor |
Šula, Tomáš
|
|
dc.contributor.author |
Cilka, Štěpán
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:16:13Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:16:13Z |
|
dc.date.issued |
2017-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/41425
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá efektivitou komunikace webových srovnávačů cen a jejich vnímáním jako alternativy pro vyhledávání zboží. Po teoretickém uvedení do problematiky on-line nakupování a marketingu následuje vlastní výzkum založený na dotazníkovém šetření 343 respondentů doplněný o další dostupná data. Analýza odpovědí směřuje k zodpovězení 3 výzkumných otázek zda uživatelé upřednostňují srovnávače cen před klasickými vyhledávači, jestli propagace zboží na srov-návačích cen ovlivňuje jejich nákupní rozhodnutí a jaké jsou preferované doplňkové služby a parametry vedoucí k nákupu zboží v internetovém obchodě? Pro jednoznačné určení, jaký typ webových portálů zákazníci upřednostňují, nebylo dodá-no dostatečné množství informací, nicméně co se týče doplňkových služeb, výzkum potvr-dil jejich vliv na rozhodování o nákupu. Analýza dále přinesla zjištění o sezónních změnách v chování zákazníků. |
|
dc.format |
69 s. (79 670 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
AdWords
|
cs |
dc.subject |
certifikát
|
cs |
dc.subject |
digitální komunikace
|
cs |
dc.subject |
e-komerce
|
cs |
dc.subject |
e-shop
|
cs |
dc.subject |
efektivita internetové ko-munikace
|
cs |
dc.subject |
Google
|
cs |
dc.subject |
Google Analytics
|
cs |
dc.subject |
Google Nákupy
|
cs |
dc.subject |
Heureka.cz
|
cs |
dc.subject |
internetová komunika-ce
|
cs |
dc.subject |
internetový marketing
|
cs |
dc.subject |
internetový obchod
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
on-line marke-ting
|
cs |
dc.subject |
PPC
|
cs |
dc.subject |
prodej
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
Seznam.cz
|
cs |
dc.subject |
srovnávače cen
|
cs |
dc.subject |
Zbozi.cz
|
cs |
dc.subject |
Advertising
|
en |
dc.subject |
AdWords
|
en |
dc.subject |
certificate
|
en |
dc.subject |
digital communication
|
en |
dc.subject |
e-commerce
|
en |
dc.subject |
e-shop
|
en |
dc.subject |
effectivity of Internet communication
|
en |
dc.subject |
Google
|
en |
dc.subject |
Google Analytics
|
en |
dc.subject |
Google shopping
|
en |
dc.subject |
Heureka.cz
|
en |
dc.subject |
in-ternet communication
|
en |
dc.subject |
internet marketing
|
en |
dc.subject |
Internet shop
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
on-line marketing
|
en |
dc.subject |
PPC
|
en |
dc.subject |
sales
|
en |
dc.subject |
Seznam.cz
|
en |
dc.subject |
Shopping engines
|
en |
dc.subject |
Zbozi.cz
|
en |
dc.title |
Využití srovnávačů cen při on-line prodeji produktů |
|
dc.title.alternative |
Using Price Comparison Engines for Online Shopping |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bureš, Vladislav |
|
dc.date.accepted |
2017-05-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis examines the efficiency of shopping engine communication methods and their perception as an alternative to searching of goods. After some initial theoretical notes on on-line shopping problematics and marketing, we will focus on the actual research based on a survey completed by 343 respondents, supple-mented by other available data. Analysis of the responses should lead to answering 3 re-search questions whether users prefer shopping engines to classical search engines, whether their shopping decisions are influenced by promotion of the goods in shopping engines and what are the preferred additional services and parameters that lead to complet-ing a purchase in an e-shop? There was not enough information to determine exactly which type of web portals custom-ers prefer. However, when it comes to additional service, the research supported its influ-ence on decision making. The analysis further revealed seasonal changes in customer's be-haviour. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
47581
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2017-04-28 |
|