dc.contributor.advisor |
Göttlichová, Marcela
|
|
dc.contributor.author |
Bergerová, Lucie
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:16:13Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:16:13Z |
|
dc.date.issued |
2017-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/41423
|
|
dc.description.abstract |
Příklon společnosti ke konzumnímu způsobu života přímo souvisí s obrovskými nešvary současnosti, kterými jsou pasivní "sezení" u televize a nadužívání počítačů. S tímto nešvarem přichází bezbřehé možnosti přístupu k informacím. Stejně tak bezbřehý je přístup i ke komerčním reklamám. A jsou to právě komerční reklamy, které mají mimořádnou schopnost ovlivňovat lidské rozhodování, vnímání a postoje. Bakalářská práce se zabývá problematikou vlivu komerční reklamy na hodnotový systém dětí stojících právě na prahu svého dospívání, konkrétně žáků šestých a sedmých tříd škol základních a studentů prim a sekund osmiletých gymnázií. Ústředním tématem práce je otázka, zda jsou dvanácti až čtrnáctiletí žáci vydávající se právě na dráhu samostatného hledání sebe sama ovlivnitelní v přijímání hodnot nabízených prostřednictvím komerčních reklam, nebo dokáží díky své-mu již ucelenému pohledu na svět, pevným základům položených rodinou a vzdělávacími institucemi negativním vlivům přicházejícím ze stran médií odolávat. |
|
dc.format |
62 s. (87617 znaků). Př. 39 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
komerční reklama
|
cs |
dc.subject |
televize
|
cs |
dc.subject |
internet
|
cs |
dc.subject |
vliv reklamy
|
cs |
dc.subject |
dospívající mládež
|
cs |
dc.subject |
hod-notový systém
|
cs |
dc.subject |
přijímání hodnot
|
cs |
dc.subject |
studenti gymnázií
|
cs |
dc.subject |
žáci základních škol
|
cs |
dc.subject |
commercial advertising
|
en |
dc.subject |
television
|
en |
dc.subject |
the internet
|
en |
dc.subject |
the influence of advertising
|
en |
dc.subject |
teenagers
|
en |
dc.subject |
value system
|
en |
dc.subject |
adopting values
|
en |
dc.subject |
grammar school students
|
en |
dc.subject |
primary school pupils
|
en |
dc.title |
Vliv komerční reklamy na hodnotový systém žáků na prahu dospívání |
|
dc.title.alternative |
Influence of Commercial Advertising on Value System of Pupils on Verge of Adolescence |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Šramová, Blandína |
|
dc.date.accepted |
2017-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
The consumerist way of life, which has recently been quite popular within the people, is closely related to bad habits of the present days - passive sitting in front of the TV and computers overuse. The computers and the TV offer not only an unlimited access to infor-mation but also an unimited access to commercials. And it is commercial advertising which has an extraordinary ability to influence people´s decision making, perception and attitudes. The bachelor thesis deals with the influence of commercial advertising on the value system of children standing on the verge of their adolescence, namely pupils of the sixth and seventh grades of primary schools and students of the first and second grades of grammar schools. The thesis concentrates on the question, whether the 12-14 year olds are influenced by commercial advertising when adopting their value system or whether they are able to resist the negative influences coming from the media thanks to their maturity, family upbringing and school education. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
47579
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2017-04-28 |
|