Vliv komerční reklamy na hodnotový systém žáků na prahu dospívání

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vliv komerční reklamy na hodnotový systém žáků na prahu dospívání

Show simple item record

dc.contributor.advisor Göttlichová, Marcela
dc.contributor.author Bergerová, Lucie
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:16:13Z
dc.date.available 2017-07-03T09:16:13Z
dc.date.issued 2017-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/41423
dc.description.abstract Příklon společnosti ke konzumnímu způsobu života přímo souvisí s obrovskými nešvary současnosti, kterými jsou pasivní "sezení" u televize a nadužívání počítačů. S tímto nešvarem přichází bezbřehé možnosti přístupu k informacím. Stejně tak bezbřehý je přístup i ke komerčním reklamám. A jsou to právě komerční reklamy, které mají mimořádnou schopnost ovlivňovat lidské rozhodování, vnímání a postoje. Bakalářská práce se zabývá problematikou vlivu komerční reklamy na hodnotový systém dětí stojících právě na prahu svého dospívání, konkrétně žáků šestých a sedmých tříd škol základních a studentů prim a sekund osmiletých gymnázií. Ústředním tématem práce je otázka, zda jsou dvanácti až čtrnáctiletí žáci vydávající se právě na dráhu samostatného hledání sebe sama ovlivnitelní v přijímání hodnot nabízených prostřednictvím komerčních reklam, nebo dokáží díky své-mu již ucelenému pohledu na svět, pevným základům položených rodinou a vzdělávacími institucemi negativním vlivům přicházejícím ze stran médií odolávat.
dc.format 62 s. (87617 znaků). Př. 39 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject komerční reklama cs
dc.subject televize cs
dc.subject internet cs
dc.subject vliv reklamy cs
dc.subject dospívající mládež cs
dc.subject hod-notový systém cs
dc.subject přijímání hodnot cs
dc.subject studenti gymnázií cs
dc.subject žáci základních škol cs
dc.subject commercial advertising en
dc.subject television en
dc.subject the internet en
dc.subject the influence of advertising en
dc.subject teenagers en
dc.subject value system en
dc.subject adopting values en
dc.subject grammar school students en
dc.subject primary school pupils en
dc.title Vliv komerční reklamy na hodnotový systém žáků na prahu dospívání
dc.title.alternative Influence of Commercial Advertising on Value System of Pupils on Verge of Adolescence
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Šramová, Blandína
dc.date.accepted 2017-05-23
dc.description.abstract-translated The consumerist way of life, which has recently been quite popular within the people, is closely related to bad habits of the present days - passive sitting in front of the TV and computers overuse. The computers and the TV offer not only an unlimited access to infor-mation but also an unimited access to commercials. And it is commercial advertising which has an extraordinary ability to influence people´s decision making, perception and attitudes. The bachelor thesis deals with the influence of commercial advertising on the value system of children standing on the verge of their adolescence, namely pupils of the sixth and seventh grades of primary schools and students of the first and second grades of grammar schools. The thesis concentrates on the question, whether the 12-14 year olds are influenced by commercial advertising when adopting their value system or whether they are able to resist the negative influences coming from the media thanks to their maturity, family upbringing and school education.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 47579
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2017-04-28


Files in this item

Files Size Format View Description
bergerová_2017_dp.pdf 3.588Mb PDF View/Open None
bergerová_2017_op.doc 151Kb Unknown View/Open None
bergerová_2017_vp.doc 200Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account