Marketingová komunikace příspěvkové organizace - Zoo Brno

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová komunikace příspěvkové organizace - Zoo Brno

Show simple item record

dc.contributor.advisor Weberová, Dagmar
dc.contributor.author Antonín, Dalibor
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:16:13Z
dc.date.available 2017-07-03T09:16:13Z
dc.date.issued 2017-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/41422
dc.description.abstract Bakalářská práce popisuje analýzu marketingové komunikace Zoo Brno se zaměřením na využívání nástrojů marketingového mixu. Práce si bere za cíl zanalyzovat procesy marketin-gové komunikace a jak je tato komunikace vnímána veřejností a návštěvníky Zoo Brno. Předložená bakalářská práce analyzuje dva základní komunikační kanály, kterými se Zoo Brno prezentuje, a to online a tištěnou reklamu. U online se jedná o komunikaci prostřed-nictvím FB a webu Zoo Brno, u tištěné reklamy o plakáty s pozvánkami na akce v Zoo Br-no. Cílem práce je zhodnotit efektivitu jednotlivých kampaní a navrhnout takové řešení prezen-tace, aby byla co nejefektivnější a přilákala do Zoo Brno co nejvíce návštěvníků. Závěr práce nabízí nové formy prezentace akcí v Zoo Brno, návrhy na zlepšení komunikace Zoo Brno směrem k návštěvníkům a návrhy na zlepšení atraktivnosti akcí pořádaných v Zoo Brno.
dc.format 84 s. (103 797 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Zoologická zahrada města Brna cs
dc.subject marketing cs
dc.subject reklama cs
dc.subject event marketing cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject Zoo Brno en
dc.subject marketing en
dc.subject advertising en
dc.subject event marketing en
dc.subject communication mix en
dc.subject marketing com-munications en
dc.title Marketingová komunikace příspěvkové organizace - Zoo Brno
dc.title.alternative Marketing Communication of Contributory Organisation - Zoo Brno
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Šikl-Burešová, Eva
dc.date.accepted 2017-05-22
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis presents the marketing communication analysis of ZOO Brno with an emphasis on the use of marketing mix tools. The work aims to analyze the processes of marketing communication and how this communication is perceived by the public and visi-tors of the Brno ZOO. This bachelor thesis analyzes two basic communication channels used by the Brno ZOO, namely online and printed advertising. Concerning the online advertising, it is communica-tion via FB and the ZOO Brno website, while printed advertising focuses on posters with invitations to events organized by the Brno ZOO. The goal of the thesis is to evaluate the effectiveness of particular campaigns and to make proposals leading to attracting more visitors to the Brno ZOO in the most effective way. In the final part of the work, new forms of presenting events in the Brno ZOO are shown, proposals to improve communication of the Brno ZOO towards its visitors and recommen-dations to make events, organized by the Brno ZOO, more attractive are made.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 47578
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2017-04-26


Files in this item

Files Size Format View Description
antonín_2017_dp.pdf 5.854Mb PDF View/Open None
antonín_2017_op.doc 153.5Kb Unknown View/Open None
antonín_2017_vp.doc 151Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account