dc.contributor.advisor |
Weberová, Dagmar
|
|
dc.contributor.author |
Antonín, Dalibor
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:16:13Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:16:13Z |
|
dc.date.issued |
2017-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/41422
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce popisuje analýzu marketingové komunikace Zoo Brno se zaměřením na využívání nástrojů marketingového mixu. Práce si bere za cíl zanalyzovat procesy marketin-gové komunikace a jak je tato komunikace vnímána veřejností a návštěvníky Zoo Brno. Předložená bakalářská práce analyzuje dva základní komunikační kanály, kterými se Zoo Brno prezentuje, a to online a tištěnou reklamu. U online se jedná o komunikaci prostřed-nictvím FB a webu Zoo Brno, u tištěné reklamy o plakáty s pozvánkami na akce v Zoo Br-no. Cílem práce je zhodnotit efektivitu jednotlivých kampaní a navrhnout takové řešení prezen-tace, aby byla co nejefektivnější a přilákala do Zoo Brno co nejvíce návštěvníků. Závěr práce nabízí nové formy prezentace akcí v Zoo Brno, návrhy na zlepšení komunikace Zoo Brno směrem k návštěvníkům a návrhy na zlepšení atraktivnosti akcí pořádaných v Zoo Brno. |
|
dc.format |
84 s. (103 797 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Zoologická zahrada města Brna
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
event marketing
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
Zoo Brno
|
en |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
advertising
|
en |
dc.subject |
event marketing
|
en |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.subject |
marketing com-munications
|
en |
dc.title |
Marketingová komunikace příspěvkové organizace - Zoo Brno |
|
dc.title.alternative |
Marketing Communication of Contributory Organisation - Zoo Brno |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Šikl-Burešová, Eva |
|
dc.date.accepted |
2017-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis presents the marketing communication analysis of ZOO Brno with an emphasis on the use of marketing mix tools. The work aims to analyze the processes of marketing communication and how this communication is perceived by the public and visi-tors of the Brno ZOO. This bachelor thesis analyzes two basic communication channels used by the Brno ZOO, namely online and printed advertising. Concerning the online advertising, it is communica-tion via FB and the ZOO Brno website, while printed advertising focuses on posters with invitations to events organized by the Brno ZOO. The goal of the thesis is to evaluate the effectiveness of particular campaigns and to make proposals leading to attracting more visitors to the Brno ZOO in the most effective way. In the final part of the work, new forms of presenting events in the Brno ZOO are shown, proposals to improve communication of the Brno ZOO towards its visitors and recommen-dations to make events, organized by the Brno ZOO, more attractive are made. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
47578
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2017-04-26 |
|