Měření spokojenosti zákazníků vybrané společnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Měření spokojenosti zákazníků vybrané společnosti

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juříková, Martina
dc.contributor.author Vilímková, Michaela
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:16:12Z
dc.date.available 2017-07-03T09:16:12Z
dc.date.issued 2017-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/41417
dc.description.abstract Bakalářská práce je zaměřená na měření spokojenosti zákazníků společnosti Baťa. Cílem je změřit zákaznickou spokojenost s produkty, personálem a prodejnami společnosti a na základě provedení dotazníkového šetření a realizace mystery shoppingu navrhnout změny sloužící společnosti ke zvýšení spokojenosti zákazníků. Práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část vysvětluje základní pojmy týkající se této problematiky, praktická zjišťuje a vyhodnocuje výsledky dotazníkového šetření a mystery shoppingu a přináší doporučení pro společnost.
dc.format 73 s. (108 293 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject zákazník cs
dc.subject spokojenost cs
dc.subject loajalita cs
dc.subject výzkum cs
dc.subject dotazník cs
dc.subject mystery shopping cs
dc.subject customer en
dc.subject satisfaction en
dc.subject loyalty en
dc.subject research en
dc.subject survey en
dc.subject mystery shopping en
dc.title Měření spokojenosti zákazníků vybrané společnosti
dc.title.alternative Customer Satisfaction Measuring of Company
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Wroblowská, Zuzana
dc.date.accepted 2017-05-24
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with the customer satisfaction measuring of the Bata company. The aim of the thesis is find out costumers satisfaction with products, staff and stores of the company and suggest possible improvements based on survey and mystery shopping. The thesis is divided into two parts. The theoretical part deals with knowledge of customer satisfaction, the practical part deals with results and evaluations of survey and mystery shopping, also brings recommendation for the company.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 47573
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2017-04-27


Files in this item

Files Size Format View Description
vilímková_2017_dp.pdf 8.600Mb PDF View/Open None
vilímková_2017_op.pdf 1.278Mb PDF View/Open None
vilímková_2017_vp.doc 151.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account