Pohádkové bytosti ve vybraných reklamách
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Weberová, Dagmar
|
|
dc.contributor.author |
Vaculčíková, Nela
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:16:12Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:16:12Z |
|
dc.date.issued |
2017-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/41415
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce je zaměřena na použití pohádkových bytostí a motivů v současné reklamě. Hlavním cílem bakalářské práce je zjistit, zda jsou pohádkové bytosti ve vybraných reklamách využity adekvátním způsobem. Dílčím cílem je zjistit, zda si respondenti spojí pohádkové bytosti s nějakými vlastnostmi. Teoretická část poskytuje náhled do světa pohádky, důležitosti emocí, teorie reklamy a závažnosti sociální reklamy. Další část definuje hlavní cíle, dílčí cíle, výzkumné otázky a výzkumné metody. Praktická část se zabývá analýzou vybraných reklam obsahující pohádkové bytosti. Další část se věnuje analýze dat získaných ze standardizovaného individuálního rozhovoru. |
|
dc.format |
72 s. (120 174 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
emoce
|
cs |
dc.subject |
pohádka
|
cs |
dc.subject |
pohádková bytost
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
sociální reklama
|
cs |
dc.subject |
emotion
|
en |
dc.subject |
fairy tale
|
en |
dc.subject |
fairy tale creatures
|
en |
dc.subject |
advertising
|
en |
dc.subject |
social advertising
|
en |
dc.title |
Pohádkové bytosti ve vybraných reklamách |
|
dc.title.alternative |
Fairy Tale Creatures in Selected Advertisements |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Wroblowská, Zuzana |
|
dc.date.accepted |
2017-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor's thesis "The Fairy Tale Creatures in Selected Advertisements" is focused on using fairy tale creatures and motive in contemporary advertising. The main purpose of the bachelor thesis is to find out fairy tale creatures in selected advertisements are used appropriately. The partial goal is to find out whether respondents can associate a certain fairy tale creatures with some characteristic properties. The theoretical part provides an insight into the fairy tale world, the importance of emotions, theory of advertising and importance of social advertising. The next part defines the main and partial goals of this work, research questions and research methods. The practical part deals with the analysis selected advertisements with fairy tale creatures. The next |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
47571
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2017-04-28 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account