Online komunikace značky Tigernuts.cz

DSpace Repository

Language: English čeština 

Online komunikace značky Tigernuts.cz

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juříková, Martina
dc.contributor.author Šmajzrová, Pavlína
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:16:11Z
dc.date.available 2017-07-03T09:16:11Z
dc.date.issued 2017-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/41410
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zaměřuje na online komunikaci značky Tigernuts.cz. Jedná se o značku, která na českém trhu působí dva roky. Teoretická část práce vymezuje pojmy marketing, marketingový mix a jeho nástroje, marketingový komunikační mix a jeho části a nákupní chování a faktory, které jej ovlivňují. Teoretická část zahrnuje také definici výzkumných otázek. Praktická část popisuje dosavadní marketingové komunikace značky Tigernuts.cz a následně vyhodnocuje provedený výzkum, který spočíval v realizaci focus group. V závěru praktické části jsou sepsány návrhy a doporučení pro online komunikaci i marketingový a marketingový komunikační mix značky Tigernuts.cz
dc.format 74
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject marketingový komunikační mix cs
dc.subject online komunikace cs
dc.subject sociální média cs
dc.subject nákupní chování cs
dc.subject tigernuts cs
dc.subject marketing mix en
dc.subject marketing communication mix en
dc.subject online commmunication en
dc.subject social media en
dc.subject con-sumer buying behaviour en
dc.subject tigernuts en
dc.title Online komunikace značky Tigernuts.cz
dc.title.alternative Online Communication of Brand Tigernuts.cz
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Bureš, Vladislav
dc.date.accepted 2017-05-24
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis focuses on online communication of a brand Tigernuts.cz. Tigernuts.cz is a brand which came to the Czech market two years ago and sells foodstuff called tiger-nuts and other products made from tigernuts. The theoretical part of this thesis defines terms marketing, marketing mix and its tools, marketing communication mix and its parts, consumer buying behaviour and factors which affect this behaviour. The research questions are also defined in this part. The practical part contains description of current marketing communications of a brand Tigernuts.cz and analysis of research which was accomplished by realization of focus groups. In the conclusion, there are given some recommendations and proposals for online communication, marketing- and marketing communication mix of a brand Tigernuts.cz
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 47565
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2017-04-27


Files in this item

Files Size Format View Description
šmajzrová_2017_dp.pdf 6.261Mb PDF View/Open None
šmajzrová_2017_op.doc 150.5Kb Unknown View/Open None
šmajzrová_2017_vp.doc 150.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account