dc.contributor.advisor |
Juříková, Martina
|
|
dc.contributor.author |
Šmajzrová, Pavlína
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:16:11Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:16:11Z |
|
dc.date.issued |
2017-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/41410
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zaměřuje na online komunikaci značky Tigernuts.cz. Jedná se o značku, která na českém trhu působí dva roky. Teoretická část práce vymezuje pojmy marketing, marketingový mix a jeho nástroje, marketingový komunikační mix a jeho části a nákupní chování a faktory, které jej ovlivňují. Teoretická část zahrnuje také definici výzkumných otázek. Praktická část popisuje dosavadní marketingové komunikace značky Tigernuts.cz a následně vyhodnocuje provedený výzkum, který spočíval v realizaci focus group. V závěru praktické části jsou sepsány návrhy a doporučení pro online komunikaci i marketingový a marketingový komunikační mix značky Tigernuts.cz |
|
dc.format |
74 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
marketingový komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
online komunikace
|
cs |
dc.subject |
sociální média
|
cs |
dc.subject |
nákupní chování
|
cs |
dc.subject |
tigernuts
|
cs |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
marketing communication mix
|
en |
dc.subject |
online commmunication
|
en |
dc.subject |
social media
|
en |
dc.subject |
con-sumer buying behaviour
|
en |
dc.subject |
tigernuts
|
en |
dc.title |
Online komunikace značky Tigernuts.cz |
|
dc.title.alternative |
Online Communication of Brand Tigernuts.cz |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bureš, Vladislav |
|
dc.date.accepted |
2017-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis focuses on online communication of a brand Tigernuts.cz. Tigernuts.cz is a brand which came to the Czech market two years ago and sells foodstuff called tiger-nuts and other products made from tigernuts. The theoretical part of this thesis defines terms marketing, marketing mix and its tools, marketing communication mix and its parts, consumer buying behaviour and factors which affect this behaviour. The research questions are also defined in this part. The practical part contains description of current marketing communications of a brand Tigernuts.cz and analysis of research which was accomplished by realization of focus groups. In the conclusion, there are given some recommendations and proposals for online communication, marketing- and marketing communication mix of a brand Tigernuts.cz |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
47565
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2017-04-27 |
|