Analýza marketingové komunikace e-shopu Gnome's coffee

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingové komunikace e-shopu Gnome's coffee

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šula, Tomáš
dc.contributor.author Smolen, Jan
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:16:11Z
dc.date.available 2017-07-03T09:16:11Z
dc.date.issued 2017-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/41404
dc.description.abstract Hlavním tématem této práce je internetový obchod Gnome's coffee a jeho komunikační aktivity. Důraz je převážně kladen na uživatelskou přívětivost e-shopu. Teoretická část seznamuje čtenáře s internetovým médiem, přibližuje, co je to internetový obchod a seznamuje s nástroji internetového marketingu. Praktická část práce představuje společnost Gnome's coffee, analyzuje její zákazníky, představuje konkurenci a komparuje uživatelskou přívětivost jejího e-shopu s e-shopem konkurence. Také porovnává, která PPC služba je vhodnější pro firmu s nízkým kapitálem.
dc.format 68
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject e-shop cs
dc.subject internetový obchod cs
dc.subject uživatelská přívětivost cs
dc.subject marketingové komunikace cs
dc.subject internet marketing cs
dc.subject internet cs
dc.subject reklama cs
dc.subject značka cs
dc.subject PPC cs
dc.subject e-shop en
dc.subject user experience en
dc.subject marketing communications en
dc.subject internet marketing en
dc.subject internet en
dc.subject commercial en
dc.subject brand en
dc.subject PPC en
dc.title Analýza marketingové komunikace e-shopu Gnome's coffee
dc.title.alternative Marketing Communication Gnome´s Coffee E-Shop
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Jermakov, Pavel
dc.date.accepted 2017-05-24
dc.description.abstract-translated The main theme of this work is the Gnome's coffee e-shop and its communication activities. The emphasis is mainly on user experience of the e-shop. The theoretical part introduces the reader with the internet medium, introduces e-shop and the tools of internet marketing. The practical part introduces Gnome's coffee company, analyzes its customers, presents competition and compares the user experience of these e-shops. It also compares which PPC service is more suitable for a low-capital firm.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 47558
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2017-04-28


Files in this item

Files Size Format View Description
smolen_2017_dp.pdf 3.075Mb PDF View/Open None
smolen_2017_op.doc 152Kb Unknown View/Open None
smolen_2017_vp.doc 152Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account