dc.contributor.advisor |
Kocourek, Josef
|
|
dc.contributor.author |
Kratochvílová, Zuzana
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:16:09Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:16:09Z |
|
dc.date.issued |
2017-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/41394
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá zkoumáním preference značek v segmentu dekorativní kosmetiky v rámci nákupního rozhodování u cílové skupiny žen všech věkových kategorií. Teoretická část se věnuje nalezení teoretických východisek k nákupnímu procesu jako celku, zákazníkovi a jeho nákupnímu rozhodování, vlivu sociálních médií na nákupní chování a v neposlední řadě různým pojetím termínu značka a budování značky. V praktické části jsou zpracovány analýzy dostupných sekundárních zdrojů a dále vlastní primární výzkum, který řeší zmíněné preference značek dekorativní kosmetiky, typické vzorce chování žen při výběru a nákupu produktů tohoto sortimentu a vliv médií na následné nákupní chování. Výstupem práce je shrnutí získaných výsledků a vyvození závěrů vyplývajících z nich. |
|
dc.format |
69 s. (94 905 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
značka
|
cs |
dc.subject |
zákazník
|
cs |
dc.subject |
spotřebitel
|
cs |
dc.subject |
nákupní chování
|
cs |
dc.subject |
rozhodovací proces při nákupu
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
preference
|
cs |
dc.subject |
brand
|
en |
dc.subject |
customer
|
en |
dc.subject |
consumer
|
en |
dc.subject |
shopping behaviour
|
en |
dc.subject |
decision making process in shopping
|
en |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.subject |
preferences
|
en |
dc.title |
Preference značky v rámci nákupního rozhodování |
|
dc.title.alternative |
The Preference of Brand within the Purchasing Decision Process |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Wroblowská, Zuzana |
|
dc.date.accepted |
2017-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis explores brand preferences in segment of decorative cosmetics, with focus on shopping decisions of selected target group - female shoppers of all ages. Theoretical part is devoted to exploration of theoretical foundations to shopping process, customer, customer shopping decisions, impact of social media on shopping behaviour and various points of view on branding and brand building. In practical part, analysis of secondary data sources and author's primary research, are carried out. The primary research is focused on mentioned brand preferences of decorative cosmetics, typical behaviour patterns of female shoppers during planning and shopping in this category, and impact of media on the shopping behaviour. The main contribution of this work, author's summary of all gathered results, findings and conclusions, is placed at the end of the thesis. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
47548
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2017-04-27 |
|