Preference značky v rámci nákupního rozhodování

DSpace Repository

Language: English čeština 

Preference značky v rámci nákupního rozhodování

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kocourek, Josef
dc.contributor.author Kratochvílová, Zuzana
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:16:09Z
dc.date.available 2017-07-03T09:16:09Z
dc.date.issued 2017-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/41394
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá zkoumáním preference značek v segmentu dekorativní kosmetiky v rámci nákupního rozhodování u cílové skupiny žen všech věkových kategorií. Teoretická část se věnuje nalezení teoretických východisek k nákupnímu procesu jako celku, zákazníkovi a jeho nákupnímu rozhodování, vlivu sociálních médií na nákupní chování a v neposlední řadě různým pojetím termínu značka a budování značky. V praktické části jsou zpracovány analýzy dostupných sekundárních zdrojů a dále vlastní primární výzkum, který řeší zmíněné preference značek dekorativní kosmetiky, typické vzorce chování žen při výběru a nákupu produktů tohoto sortimentu a vliv médií na následné nákupní chování. Výstupem práce je shrnutí získaných výsledků a vyvození závěrů vyplývajících z nich.
dc.format 69 s. (94 905 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject značka cs
dc.subject zákazník cs
dc.subject spotřebitel cs
dc.subject nákupní chování cs
dc.subject rozhodovací proces při nákupu cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject preference cs
dc.subject brand en
dc.subject customer en
dc.subject consumer en
dc.subject shopping behaviour en
dc.subject decision making process in shopping en
dc.subject communication en
dc.subject preferences en
dc.title Preference značky v rámci nákupního rozhodování
dc.title.alternative The Preference of Brand within the Purchasing Decision Process
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Wroblowská, Zuzana
dc.date.accepted 2017-05-23
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis explores brand preferences in segment of decorative cosmetics, with focus on shopping decisions of selected target group - female shoppers of all ages. Theoretical part is devoted to exploration of theoretical foundations to shopping process, customer, customer shopping decisions, impact of social media on shopping behaviour and various points of view on branding and brand building. In practical part, analysis of secondary data sources and author's primary research, are carried out. The primary research is focused on mentioned brand preferences of decorative cosmetics, typical behaviour patterns of female shoppers during planning and shopping in this category, and impact of media on the shopping behaviour. The main contribution of this work, author's summary of all gathered results, findings and conclusions, is placed at the end of the thesis.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 47548
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2017-04-27


Files in this item

Files Size Format View Description
kratochvílová_2017_dp.pdf 3.848Mb PDF View/Open None
kratochvílová_2017_op.pdf 1.323Mb PDF View/Open None
kratochvílová_2017_vp.doc 155Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account