Povědomí a postoje středoškolské mládeže k neziskovým organizacím v Královéhradeckém a Českobudějovickém regionu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Povědomí a postoje středoškolské mládeže k neziskovým organizacím v Královéhradeckém a Českobudějovickém regionu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Göttlichová, Marcela
dc.contributor.author Kráčmarová, Monika
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:16:09Z
dc.date.available 2017-07-03T09:16:09Z
dc.date.issued 2017-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/41393
dc.description.abstract Téma této bakalářské práce zní "Povědomí a postoje středoškolské mládeže k neziskovým organizacím v Královéhradeckém a Českobudějovickém regionu". V teoretické části je definována nezisková organizace a rozebrány její složky. Také je objasněn termín komunikační mix a marketingový výzkum. Praktická část obsahuje kvantitativní výzkum zaměřený na postoje a vnímání adolescentů k neziskovým organizacím. Na základě výsledků je uvedeno doporučení ke zlepšení efektivity komunikace neziskových organizací směrem k cílové skupině.
dc.format 63 s. (75 775 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject neziskové komunikace cs
dc.subject dobrovolnictví cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject komunikace neziskových organizací cs
dc.subject non-profit communication en
dc.subject volunteering en
dc.subject communication mix en
dc.subject communication of non-profit organizations en
dc.title Povědomí a postoje středoškolské mládeže k neziskovým organizacím v Královéhradeckém a Českobudějovickém regionu
dc.title.alternative Awareness and Attitudes of Scondary School Students to Nonprofit Organizations in Regions of Hradec Kralove and České Budejovice
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Boušková, Martina
dc.date.accepted 2017-05-22
dc.description.abstract-translated The theme of this bachelor thesis is "The Awareness and Attitudes of Secondary Youth to Non-Profit Organizations in the Hradec Králové and České Budějovice Regions". In the theoretical part, a non-profit organization is defined and its components are analy-zed. Also, the term communication mix and marketing research is also known. The practical part contains quantitative research focused on attitudes and perceptions of adolescents towards non-profit organizations. Based on the results, recommendations are made to improve the effectiveness of non-profit organizations' communication towards the target group.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 47547
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2017-04-28


Files in this item

Files Size Format View Description
kráčmarová_2017_dp.pdf 3.193Mb PDF View/Open None
kráčmarová_2017_op.docx 121.0Kb Unknown View/Open None
kráčmarová_2017_vp.doc 202.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account