Povědomí a postoje středoškolské mládeže k neziskovým organizacím v Královéhradeckém a Českobudějovickém regionu
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Göttlichová, Marcela
|
|
dc.contributor.author |
Kráčmarová, Monika
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:16:09Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:16:09Z |
|
dc.date.issued |
2017-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/41393
|
|
dc.description.abstract |
Téma této bakalářské práce zní "Povědomí a postoje středoškolské mládeže k neziskovým organizacím v Královéhradeckém a Českobudějovickém regionu". V teoretické části je definována nezisková organizace a rozebrány její složky. Také je objasněn termín komunikační mix a marketingový výzkum. Praktická část obsahuje kvantitativní výzkum zaměřený na postoje a vnímání adolescentů k neziskovým organizacím. Na základě výsledků je uvedeno doporučení ke zlepšení efektivity komunikace neziskových organizací směrem k cílové skupině. |
|
dc.format |
63 s. (75 775 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
neziskové komunikace
|
cs |
dc.subject |
dobrovolnictví
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
komunikace neziskových organizací
|
cs |
dc.subject |
non-profit communication
|
en |
dc.subject |
volunteering
|
en |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.subject |
communication of non-profit organizations
|
en |
dc.title |
Povědomí a postoje středoškolské mládeže k neziskovým organizacím v Královéhradeckém a Českobudějovickém regionu |
|
dc.title.alternative |
Awareness and Attitudes of Scondary School Students to Nonprofit Organizations in Regions of Hradec Kralove and České Budejovice |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Boušková, Martina |
|
dc.date.accepted |
2017-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
The theme of this bachelor thesis is "The Awareness and Attitudes of Secondary Youth to Non-Profit Organizations in the Hradec Králové and České Budějovice Regions". In the theoretical part, a non-profit organization is defined and its components are analy-zed. Also, the term communication mix and marketing research is also known. The practical part contains quantitative research focused on attitudes and perceptions of adolescents towards non-profit organizations. Based on the results, recommendations are made to improve the effectiveness of non-profit organizations' communication towards the target group. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
47547
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2017-04-28 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account