Marketingová komunikace projektu "Jedu na dřeň" a vnímání dárcovství kostní dřeně veřejností

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová komunikace projektu "Jedu na dřeň" a vnímání dárcovství kostní dřeně veřejností

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šula, Tomáš
dc.contributor.author Kobližková, Martina
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:16:09Z
dc.date.available 2017-07-03T09:16:09Z
dc.date.issued 2017-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/41390
dc.description.abstract Tato bakalářská práce má za cíl v teoretické části shrnout základní vymezení tématu na poli sociálního marketingu a marketingu neziskových organizací. Na teoretickou část navazuje praktická, která se zaměřuje na výzkum všeobecného povědomí o dárcovství kostní dřeně a jeho problematice, která souvisí s nedostatkem potenciálních dárců v Českém národním registru dárců dřeně. Předmětem praktické části je i kvalitativní výzkum doposud aplikované marketingové komunikace projektu Jedu na dřeň.
dc.format 83 s. (125 694 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Sociální marketing cs
dc.subject Marketing neziskových organizací cs
dc.subject Sociální kampaň cs
dc.subject Dárcovství kostní dřeně cs
dc.subject Marketing en
dc.subject Non-profit Marketing en
dc.subject Social Campaign en
dc.subject Bone Marrow Donation en
dc.title Marketingová komunikace projektu "Jedu na dřeň" a vnímání dárcovství kostní dřeně veřejností
dc.title.alternative Marketing Communication of "Jedu na dřeň" and Public Perception of Bone Marrow Donation
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Jermakov, Pavel
dc.date.accepted 2017-05-23
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis has a goal, in the theoretical section, to summarize basic delimination in the field of social and non-profit marketing. The practical section aim to analyze general public awarness of bone marrow donation and its issues which are closely related to the lack of potential donators in Czech National Marrow Donors Registery. The other subject in practical section is qualitative research of so far used marketing communication of project Jedu na dřeň.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 47544
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2017-04-28


Files in this item

Files Size Format View Description
kobližková_2017_dp.pdf 5.149Mb PDF View/Open None
kobližková_2017_op.doc 152Kb Unknown View/Open None
kobližková_2017_vp.doc 149.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account