dc.contributor.advisor |
Harantová, Lenka
|
|
dc.contributor.author |
Kalinayová, Martina
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:16:09Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:16:09Z |
|
dc.date.issued |
2017-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/41386
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce pojednává o interní komunikaci a o její roli ve firmách. V první části se práce věnuje vysvětlení pojmů, které s touto tématikou souvisí. Ty jsou seřazeny hierarchicky. Jako první je charakterizována komunikace obecně a její formy. Dále je vysvětlen pojem Public Relations, na který navazuje kapitola věnující se firemní identitě a jejím jednotlivým součástem, firemnímu designu, kultuře a komunikaci. Následně je vymezen pojem interní komunikace a nástroje, které využívá. Ve druhé části práce je pak představena zkoumaná společnost a její identita z hlediska PR. Dále jsou popsány vybrané nástroje, které k interní komunikaci firma používá v současné době. Na tuto část navazuje kvantitativní výzkum zaměřený na spokojenost zaměstnanců s aktuální podobou a na základě jeho výsledků jsou navržena doporučení, která by mohla vést ke zlepšení současného stavu interní komunikace. |
|
dc.format |
66 s. (85 704 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
public relations
|
cs |
dc.subject |
firemní komunikace
|
cs |
dc.subject |
nástroje interní komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
firemní kultura
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.subject |
public relations
|
en |
dc.subject |
corporate communication
|
en |
dc.subject |
tools of internal communications
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
corporate culture
|
en |
dc.title |
Interní komunikace ve zvolené společnosti |
|
dc.title.alternative |
Internal Communication in Selected Organization |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kupková, Zuzana |
|
dc.date.accepted |
2017-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis focuses on internal communication and it´s role in a company. In the first part of the thesis terms related to this topic are explained. These are in the hierarchic order. Firstly communication in general and its forms are characterized. Furthermore, the term Public Relations is explained, followed by the chapter focused on Corporate Identity as an important part of PR and its components - corporate design, culture and communication. Consequently, the concept of internal communication and it´s tools are defined. In the second part of the thesis, selected company and its identity are introduced, followed by description of chosen tools used by the company for internal communication. This part continues with quantitative research focusing on employee satisfaction with the current forms of communication, and based on its results, recommendations that could improve the current state of internal communication are proposed. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
47540
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2017-04-28 |
|