Logo z pohledu designu v kontinuitě s vizuální komunikací značky
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Göttlichová, Marcela
|
|
dc.contributor.author |
Kaláčová, Veronika
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:16:09Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:16:09Z |
|
dc.date.issued |
2017-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/41385
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou designu loga a jeho přímé spojitosti s vizuální komunikací značky. Teoretická část práce se věnuje vysvětlení základních pojmů a také uvedení do dané oblasti práce. Dále pojednává o logu z pohledu designu a následně rozebírá vizuální komunikaci značky a působení těchto dvou oblastí na sebe. Teorie je seskupena do dané podoby za pomoci věrohodných podkladů, které napomáhají vytvořit celistvý pohled na danou oblast zkoumání. Posláním praktické části je zjištění, jak literární zhodnocení designu loga a jeho vizuální komunikace působí na vnímání cílové skupiny tedy zdali se shodují či ne. Průzkum probíhá na základě hloubkového individuálního rozhovoru, kde cílovou skupinou jsou lidé, kteří nemají odbornou znalost designu a problematiky zkoumání. Výstup této práce je věnován zhodnocení a následnému doporučení v rámci zkoumané skupiny participantů. |
|
dc.format |
61 s. (90 913 znaků). |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Design loga
|
cs |
dc.subject |
vizuální komunikace
|
cs |
dc.subject |
logo
|
cs |
dc.subject |
individuální rozhovor
|
cs |
dc.subject |
pravidla designu
|
cs |
dc.subject |
značka
|
cs |
dc.subject |
Logo design
|
en |
dc.subject |
visual communication
|
en |
dc.subject |
logo
|
en |
dc.subject |
individual interview
|
en |
dc.subject |
design rules
|
en |
dc.subject |
brand
|
en |
dc.title |
Logo z pohledu designu v kontinuitě s vizuální komunikací značky |
|
dc.title.alternative |
Logo Design in Terms of Continuity of Visual Communication of the Brand |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kupková, Zuzana |
|
dc.date.accepted |
2017-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis deals with the design of the logo and its direct connection with the visual communication of the brand. The theoretical part deals with the explanation of the basic terms and also with the introduction into the given field of work. It also discusses the logo from a design point of view, and then discusses the visual communication of the brand and the impact of these two areas on itself. Theory is grouped into a given form with credible evidence that helps to create a holistic view of the field of investigation. The mission of the practical part is to find out how the literary evaluation of the logo design and its visual communication affects the perception of the target group - whether or not they agree. The survey is conducted on the basis of an indepth individual interview, where the target group is people who have no expertise in design and exploration. The output of this work is devoted to evaluation and subsequent recommendations within the group of participants surveyed. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
47539
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2017-04-28 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account