Marvel - marketingová komunikace komiksové legendy
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Juříková, Martina
|
|
dc.contributor.author |
Jelenová, Michaela
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:16:08Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:16:08Z |
|
dc.date.issued |
2017-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/41383
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce pojednává o marketingové komunikaci společnosti Marvel Entertainment, LLC. Cílem práce je popsat a analyzovat tuto společnost a její marketingo-vou komunikaci s ohledem na fanoušky společnosti a jejich chování. Teoretická část práce přiblíží čtenáři teoretické aspekty marketingové komunikace a jejích nástrojů relevantních k marketingové komunikaci společnosti. Praktická část se zaměřuje přímo na společnost Marvel Entertainment a její marketingovou komunikaci. Pomocí kvantitativního šetření jsou sesbírána data o fanoušcích společnosti a ta jsou nadále analyzována. |
|
dc.format |
95 s. (136 135 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marvel Entertainment
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketing zábavního průmyslu
|
cs |
dc.subject |
sociální sítě
|
cs |
dc.subject |
komiks
|
cs |
dc.subject |
film
|
cs |
dc.subject |
Marvel Entertainment
|
en |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
Entertainment industry marketing
|
en |
dc.subject |
social media
|
en |
dc.subject |
comics
|
en |
dc.subject |
film
|
en |
dc.title |
Marvel - marketingová komunikace komiksové legendy |
|
dc.title.alternative |
Marvel - Marketing Communication Of The Comics Industry Legend |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bureš, Vladislav |
|
dc.date.accepted |
2017-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis you are reading focuses on Marvel Entertainment, LLC and its marketing communication. The main purpose is to describe and analyze the company and marketing communication in reference to its fans and their behaviour. The theoretical part introduces core terminology of marketing and marketing communication relevant to the topic. The practical part describes and analyses Marvel Entertainment and marketing communication strategy it is using. The Data about Marvel fans are collected through qu-antitative research and then analyzed. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
47537
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2017-04-27 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account