dc.contributor.advisor |
Šula, Tomáš
|
|
dc.contributor.author |
Dvořáček, David
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:16:08Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:16:08Z |
|
dc.date.issued |
2017-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/41379
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou e-commercového řešení pro menší podnikatele, kteří prodávají, nebo chtějí prodávat menší počet produktů prostřednictvím vlastního e-commerce řešení. Teoretická část je zaměřena na vysvětlení pojmů týkající se e-commerce a jejich tvorby. Práce taky popisuje pojmy v oboru digitální komunikace, zásady při návrhu webové prezentace a dále úzce specifikuje jednotlivé funkce e-shopů, popisuje nabízené možnosti prodeje prostřednictvím e-shopu, nahlíží na stav české e-commerce a jaké aplikace jsou nejvíce využívané. Dále se taky zaměřuje na aplikace třetích stran a jejich funkcionalitu. V analytické části práce zmiňuje hloubkové rozhovory s podnikateli. Ptá se na jejich potřeby, problémy při prodávání prostřednictvím vlastního e-shopu a dále se zaměřuje na jejich formu online komunikace. Tyto rozhovory analyzuje a na základě nich připraví komparativní analýzu nabízených řešení. Praktická část zpracovává výsledky analytické části, jenž slouží k navrhnutí služby, jež by měla vyřešit a zjednodušit prodej prostřednictvím webových stránek. Tato část obsahuje i prototyp této aplikace. Cílem práce je získat dostatečné informace k navrhnutí funkční aplikace, která by zjednodušovala prodej menšího počtu produktů prostřednictvím e-shopu. Soustředí se na jednoduché ovládání a pokrytí co největšího množství funkcí, jež jsou potřeba pro chod malého e-shopu. |
|
dc.format |
89 s. 92 875 znaků bez mezer |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
e-commerce
|
cs |
dc.subject |
e-shop
|
cs |
dc.subject |
aplikace
|
cs |
dc.subject |
drobní podnikatelé
|
cs |
dc.subject |
marketing communications
|
en |
dc.subject |
e-commerce
|
en |
dc.subject |
e-shop
|
en |
dc.subject |
aplication
|
en |
dc.subject |
small entrepreneurs
|
en |
dc.title |
E-commerce pro drobné podnikatele |
|
dc.title.alternative |
E-commerce for Micro Business |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Jermakov, Pavel |
|
dc.date.accepted |
2017-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis deals with the topic of e-commerce solutions for smaller entrepreneurs who sell or want to sell fewer products through their own e-commerce solution. The theoretical part explains theoretical concepts of e-commerce. It also focuses on digital communication concepts, web design principles, and further specifies individual e-shop features, describes the opportunities offered by e-commerce sales, looks at the state of Czech e-commerce and what applications are most used. It also focuses on third-party applications and their functionality. The analytical part of the thesis refers to in-depth interviews with entrepreneurs, identifies their needs, analyzes sale process of their own e-shop, and focuses on form of online communication. These interviews analyze and prepare a comparative analysis of solutions offered. The practical part contemplates results of the analytical part, which serves to design a service that should resolve and simplify sales process through web sites. This section also includes a prototype of such application The aim of the thesis is to obtain sufficient information to design a functional application that would simplify the sale process of fewer products through an e-shop. It focuses on simple control and coverage of as many functions as needed to run a small e-shop. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
47530
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2017-04-28 |
|