Komunikační strategie nové módní značky příručních zavazadel

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační strategie nové módní značky příručních zavazadel

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šula, Tomáš
dc.contributor.author Dvorský, Jakub
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:16:08Z
dc.date.available 2017-07-03T09:16:08Z
dc.date.issued 2017-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/41378
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá strategií zavedení nové módní značky příručních zavazadel na trh. Jak by měla být nastavena marketingová komunikace značky, aby byla úspěšně přijata cílovou skupinou zákazníků. Práce je rozdělena do dvou částí a to do teoretické a prak-tické. V teoretické části je popsána móda, její specifika a členění. Dále se práce zaměřuje na marketing a definici pojmů marketingové komunikace módní značky. Samostatná kapi-tola je také věnována brandbuildingu. Následující metodologická část práce je věnována postupům, cílům, stanovení výzkumných otázek teoretickému vymezení pojmů marketin-gového výzkumu, který je náplní praktické části. Skládá se z realizace kvalitativního vý-zkumu formou polostrukturovaných rozhovorů, které mají za úkol zkoumat postoje, prefe-rence a nákupní chování cílové skupiny. Kvalitativní výzkum je zároveň podkladem pro sestavení a realizaci kvantitativního výzkumu, který má obdobné zadání s využitím širší skupiny respondentů. Výsledkem práce by mělo být zodpovězení výzkumných otázek a zhodnocení dat, které přinesl marketingový výzkum. Interpretace těchto dat slouží k sesta-vení návrhu vhodné strategie při uvádění módní značky na trh.
dc.format 86 s. (121 645 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketing módního průmyslu cs
dc.subject móda cs
dc.subject design cs
dc.subject značka cs
dc.subject produkt cs
dc.subject marke-tingová komunikace cs
dc.subject oděvní trh cs
dc.subject Fashion marketing en
dc.subject fashion en
dc.subject design en
dc.subject brand en
dc.subject product en
dc.subject marketing comunication en
dc.subject fashion market en
dc.title Komunikační strategie nové módní značky příručních zavazadel
dc.title.alternative Comunication Strategy Of New Fashion Brand Of Suitcases
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Šikl-Burešová, Eva
dc.date.accepted 2017-05-22
dc.description.abstract-translated The Aim of this bachelor work was to introduce a new fashion brand of the hand luggage on the market and how should be set up the marketing communication to be succesfully ac-cepted by costumers. The work consists of two parts, the theoretical and the practical one. The theoretical part deals with the fashion, its division and specific characteristics. The work focuses, among others, on the marketing and definition of the concept of the marketing communication of the fashion brand. One individual chapter focuses on Brandbuilding. The following methodological work is given to the proces, the objective, to determining of the research questions to specify the concept of the marketing communication, which is the core aim of the practical part. The methodological work consists of the realisation of the qualita-tive research and uses the halfstructured interviews, which aim is to analyze the attitudes, preferences and shopping behaviour of the customers. The qualitative research i salso the base for drawing up and realisation of the quantitative research, which has the simmilar task with the use of the wider group of respondents. The Aim of the work should be answering, the research questions and revision of the dates, which brought the marketing research. The interpretation od these dates serves to drawing up the proposal of the good strategy on the introduction the new fashion brand on the market.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 47529
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2017-04-28


Files in this item

Files Size Format View Description
dvorský_2017_dp.pdf 2.154Mb PDF View/Open None
dvorský_2017_op.doc 152.5Kb Unknown View/Open None
dvorský_2017_vp.doc 152Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account