dc.contributor.advisor |
Šula, Tomáš
|
|
dc.contributor.author |
Dvorský, Jakub
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:16:08Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:16:08Z |
|
dc.date.issued |
2017-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/41378
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá strategií zavedení nové módní značky příručních zavazadel na trh. Jak by měla být nastavena marketingová komunikace značky, aby byla úspěšně přijata cílovou skupinou zákazníků. Práce je rozdělena do dvou částí a to do teoretické a prak-tické. V teoretické části je popsána móda, její specifika a členění. Dále se práce zaměřuje na marketing a definici pojmů marketingové komunikace módní značky. Samostatná kapi-tola je také věnována brandbuildingu. Následující metodologická část práce je věnována postupům, cílům, stanovení výzkumných otázek teoretickému vymezení pojmů marketin-gového výzkumu, který je náplní praktické části. Skládá se z realizace kvalitativního vý-zkumu formou polostrukturovaných rozhovorů, které mají za úkol zkoumat postoje, prefe-rence a nákupní chování cílové skupiny. Kvalitativní výzkum je zároveň podkladem pro sestavení a realizaci kvantitativního výzkumu, který má obdobné zadání s využitím širší skupiny respondentů. Výsledkem práce by mělo být zodpovězení výzkumných otázek a zhodnocení dat, které přinesl marketingový výzkum. Interpretace těchto dat slouží k sesta-vení návrhu vhodné strategie při uvádění módní značky na trh. |
|
dc.format |
86 s. (121 645 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketing módního průmyslu
|
cs |
dc.subject |
móda
|
cs |
dc.subject |
design
|
cs |
dc.subject |
značka
|
cs |
dc.subject |
produkt
|
cs |
dc.subject |
marke-tingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
oděvní trh
|
cs |
dc.subject |
Fashion marketing
|
en |
dc.subject |
fashion
|
en |
dc.subject |
design
|
en |
dc.subject |
brand
|
en |
dc.subject |
product
|
en |
dc.subject |
marketing comunication
|
en |
dc.subject |
fashion market
|
en |
dc.title |
Komunikační strategie nové módní značky příručních zavazadel |
|
dc.title.alternative |
Comunication Strategy Of New Fashion Brand Of Suitcases |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Šikl-Burešová, Eva |
|
dc.date.accepted |
2017-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
The Aim of this bachelor work was to introduce a new fashion brand of the hand luggage on the market and how should be set up the marketing communication to be succesfully ac-cepted by costumers. The work consists of two parts, the theoretical and the practical one. The theoretical part deals with the fashion, its division and specific characteristics. The work focuses, among others, on the marketing and definition of the concept of the marketing communication of the fashion brand. One individual chapter focuses on Brandbuilding. The following methodological work is given to the proces, the objective, to determining of the research questions to specify the concept of the marketing communication, which is the core aim of the practical part. The methodological work consists of the realisation of the qualita-tive research and uses the halfstructured interviews, which aim is to analyze the attitudes, preferences and shopping behaviour of the customers. The qualitative research i salso the base for drawing up and realisation of the quantitative research, which has the simmilar task with the use of the wider group of respondents. The Aim of the work should be answering, the research questions and revision of the dates, which brought the marketing research. The interpretation od these dates serves to drawing up the proposal of the good strategy on the introduction the new fashion brand on the market. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
47529
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2017-04-28 |
|