Hudba v obchodním prostředí

DSpace Repository

Language: English čeština 

Hudba v obchodním prostředí

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bačuvčík, Radim
dc.contributor.author Březík, Martin
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:16:08Z
dc.date.available 2017-07-03T09:16:08Z
dc.date.issued 2017-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/41377
dc.description.abstract Práce se zaměřuje na hudbu v obchodním prostředí. Zkoumá jak vliv na zákazníky, tak i na zaměstnance jednotlivých prodejen. Samotným cílem práce je analyzovat vnímání a postoje k hudbě zákazníků i zaměstnanců v obchodech Terno, Tchibo a Ikea. Teoretická část obsahuje základní pohled do problematiky hudby v obchodním prostředí a vztahu: hudba a práce. Praktická část nabídne informace, jak hudbu v jednotlivých prodejnách vnímají zákazníci a jak naopak zaměstnanci. Pro získání výsledků bylo využito několika forem marketingového výzkumu kvantitativní i kvalitativní. Konkrétně osobní dotazování formou dotazníků, distribuce dotazníků a polostrukturované rozhovory.
dc.format 61
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject hudba cs
dc.subject obchodní prostředí cs
dc.subject zákazníci cs
dc.subject zaměstnanci cs
dc.subject music en
dc.subject in-store music en
dc.subject business environment en
dc.subject costumers en
dc.subject employees en
dc.title Hudba v obchodním prostředí
dc.title.alternative In-store Music
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kupková, Zuzana
dc.date.accepted 2017-05-22
dc.description.abstract-translated The work is focused on music in the business environment. It examines the impact on customers and employees at individual stores. The aim of this work is to analyze the perception and attitude of music in stores Terno, Tchibo and Ikea by customers and employees. The theoretical part contains basic insight into the problems of the in-store music and relationship: music and work. The practical part offers information, how music is perceive by customers and how is perceive by employees. To get the results was used several forms of marketing research - quantitative and qualitative. Specifically personal interviews using questionnaires, distribution of questionnaires and interviews.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 47528
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2017-04-28


Files in this item

Files Size Format View Description
březík_2017_dp.pdf 2.378Mb PDF View/Open None
březík_2017_op.docx 124.7Kb Unknown View/Open None
březík_2017_vp.doc 146Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account