dc.contributor.advisor |
Harantová, Lenka
|
|
dc.contributor.author |
Bílková, Kateřina
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:16:07Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:16:07Z |
|
dc.date.issued |
2017-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/41375
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce na téma Interní komunikace projektu Fashion Point analyzuje interní komunikaci projektu Fashion Point. Teoretická část se zabývá definováním pojmu komu-nikace, interní komunikace, public relations, interní public relations. Součástí teoretické části je metodika práce, kde jsou stanoveny cíle, účel práce a výzkumná otázka. V praktické části je představen projekt Fashion Point a jeho tým. V této části je proveden a vyhodnocen výzkum, zodpovězena výzkumná otázka a nachází se zde případná doporučení na zlepšení interní komunikace projektu. |
|
dc.format |
51 s. (92 538 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
interní komunikace
|
cs |
dc.subject |
nástroje interní komunikace
|
cs |
dc.subject |
problémy interní komunikace
|
cs |
dc.subject |
public relations
|
cs |
dc.subject |
interní public relations
|
cs |
dc.subject |
internal communication
|
en |
dc.subject |
implemantation of internal communication
|
en |
dc.subject |
problems of internal communication
|
en |
dc.subject |
public relation
|
en |
dc.subject |
internal public relation
|
en |
dc.title |
Interní komunikace projektu Fashion Point |
|
dc.title.alternative |
Internal Communication of Fashion Point |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bureš, Vladislav |
|
dc.date.accepted |
2017-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis called Internal Communication of Fashion Point analyses the internal communication of event Fashion Point. The thesis is devided into two parts. In the first theoretical part there are explained basic therms, definition of internal communication, its implemantation, trends and the most frequent problems. This part also sets goals and the research question. Second part analytical part consists of qualitative and quantitative research focused on internal communication of event Fashion Point. The suggestions are given on the basis of the data gained in the research. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
47526
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2017-04-28 |
|