Koncept nového webu značky TENDON

DSpace Repository

Language: English čeština 

Koncept nového webu značky TENDON

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šula, Tomáš
dc.contributor.author Zubec, Mikuláš
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:16:07Z
dc.date.available 2017-07-03T09:16:07Z
dc.date.issued 2017-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/41373
dc.description.abstract Tématem diplomové práce je návrh konceptu webových stránek značky TENDON, pod kterou se do více než 60 zemí vyváží dynamická a statická lana vyráběná v české společ-nosti LANEX a.s. Teoretická práce poskytuje základní teoretický přehled o webových stránkách, moderních trendech a způsob jak správně přistupovat k celému procesu od ná-vrhu až po realizaci webu. Praktická část je kombinací analýzy sekundárních dat a vyhod-nocení kvantitativního a kvalitativního výzkumu, který lépe pomáhá definovat koncept webu tak, aby bylo naplněno očekávání zákazníka a splněny marketingové cíle.
dc.format 101
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Web cs
dc.subject webové stránky cs
dc.subject návrh webu cs
dc.subject webový design cs
dc.subject on-line cs
dc.subject on-line marketing cs
dc.subject responsivní design cs
dc.subject TENDON cs
dc.subject dynamická lana cs
dc.subject statická lana cs
dc.subject lezení cs
dc.subject horolezectví cs
dc.subject lana cs
dc.subject Website en
dc.subject web design en
dc.subject on-line en
dc.subject on-line marketing en
dc.subject user interface en
dc.subject user experience en
dc.subject responsible design en
dc.subject TENDON en
dc.subject dynamic ropes en
dc.subject static ropes en
dc.subject climbing en
dc.subject rope en
dc.title Koncept nového webu značky TENDON
dc.title.alternative New Website Concept of TENDON Brand
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Banyar, Milan
dc.date.accepted 2017-05-26
dc.description.abstract-translated The gist of this diploma thesis is to design concept of new website of the brand TENDON. The brand was established in 2005 for dynamic and static ropes produced in Czech compa-ny LANEX a.s. These product are exported to more than 60 countries. Theoretical part contains a basic overview about websites generally, modern trends and how to properly manage all the process of creating new and successful website. The practical part is com-bination of analyses of secondary data, quantitative and qualitative research and final con-clusion helps to create brief according to customers need and marketing strategy.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 47523
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2017-04-21


Files in this item

Files Size Format View Description
zubec_2017_dp.pdf 3.249Mb PDF View/Open None
zubec_2017_op.doc 153.5Kb Unknown View/Open None
zubec_2017_vp.doc 151Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account