Vnímání značky Siemens na českém trhu
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Weberová, Dagmar
|
|
dc.contributor.author |
Vrána, Štěpán
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:16:07Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:16:07Z |
|
dc.date.issued |
2017-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/41371
|
|
dc.description.abstract |
Práce je zaměřena na vnímání značky Siemens na českém trhu u cílové skupiny široká veřejnost. Teoretická část práce definuje problematiku značky, image, firemní identity a celkového vnímání u příjemců. Praktická část je zaměřená na specifikaci výzkumných otázek a následnou analýzu dotazníkového šetření u vybrané cílové skupiny, kterou se zkoumá potvrzení či vyvrácení výzkumných otázek. Na základě závěrů analytické části práce je v projektové části diplomové práce předložen návrh na komunikační kampaň, která podpoří definované závěry z výzkumu. |
|
dc.format |
90 stran (117 024) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
značka
|
cs |
dc.subject |
image
|
cs |
dc.subject |
výzkum image
|
cs |
dc.subject |
dimenze image
|
cs |
dc.subject |
firemní identita
|
cs |
dc.subject |
prvky firemní identity
|
cs |
dc.subject |
vizuální styl
|
cs |
dc.subject |
logo
|
cs |
dc.subject |
Brand
|
en |
dc.subject |
Image
|
en |
dc.subject |
Image Research
|
en |
dc.subject |
Image Dimensions
|
en |
dc.subject |
Corporate Identity
|
en |
dc.subject |
Corporate Identity Elements
|
en |
dc.subject |
Visual Identity
|
en |
dc.subject |
Logo
|
en |
dc.title |
Vnímání značky Siemens na českém trhu |
|
dc.title.alternative |
Brand Awareness of Siemens Brand in B2C Segment on Czech Market |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bačuvčík, Radim |
|
dc.date.accepted |
2017-05-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
My Thesis is focused on the Perception of the Brand Siemens on the Czech Market for the Target Group General Public. The Theoretical Part of the Thesis defines the Issue of the Brand, Image, Corporate Identity and Overall Perception of Recipients. The Practical Part of my Study is focused on the Specification of Research Questions and Subsequent Analysis of the Survey by the Selected Target Groups, which examines, confirm or refute the Research Questions. Based on the Findings of the Analytical part of my Thesis is on the Project part of my Study submitted a Proposal for a Communication Campaign to encourage Defined Conclusions from the Research. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
47521
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2017-04-21 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account