Optimalizace osobního prodeje pro poskytovatele bankovních služeb

DSpace Repository

Language: English čeština 

Optimalizace osobního prodeje pro poskytovatele bankovních služeb

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juříková, Martina
dc.contributor.author Trávníček, Jiří
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:16:06Z
dc.date.available 2017-07-03T09:16:06Z
dc.date.issued 2017-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/41364
dc.description.abstract Cílem diplomové práce je na základě analýzy teoretických poznatků z okruhů služeb, marketingového výzkumu, osobního prodeje a rozvoje zaměstnanců zhodnotit kvalitu prodejních dovedností prodejců bankovních služeb a následně navrhnout řešení a opatření k zvýšení efektivity a optimalizaci osobního prodeje. Diplomová práce se skládá ze tří částí a to: teoretické, praktické a projektové. Teoretická část se zaměřuje na rešerši odborné literatury a stanovení teoretických podkladů z oboru osobního prodeje, marketingového výzkumu, služeb a rozvoje zaměstnanců, které mají sloužit jako východiska ke stanovení výzkumných otázek a realizaci dílčích částí výzkumného šetření. Praktická část navazuje na teoretickou a na základě poznatků sestavuje a realizuje výzkum pomocí metody Mystery shopping, kde výsledky hodnocení prodejců bankovních služeb jsou srovnávány s výsledky zjištěnými v roce 2013. Tyto výsledky doplňuje hloubkový rozhovor s manažerem pobočky pro zjištění motivace pracovníků ke vzdělávání a zjištění současného stavu interní komunikace zaměřené na propagaci rozvoje pracovníků. Na praktickou část následně navazuje část poslední, konkrétně projektová. Ta na základě dat z výzkumů navrhuje řešení a opatření pro optimalizaci osobního prodeje a dosahování vyšší efektivity pomocí rozvoje a vzdělávání prodejců.
dc.format 101 s. (138 034 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject služby cs
dc.subject mystery shopping cs
dc.subject CRM cs
dc.subject osobní prodej cs
dc.subject metody marketin-gového výzkumu cs
dc.subject vzdělávací cyklus cs
dc.subject rozvoj zaměstnanců cs
dc.subject motivace cs
dc.subject vzdělávání cs
dc.subject marketing research en
dc.subject service and retail en
dc.subject mystery shopping en
dc.subject CRM en
dc.subject personal selling en
dc.subject methods of marketing research en
dc.subject training cycle en
dc.subject staff development en
dc.subject motivation en
dc.subject education en
dc.title Optimalizace osobního prodeje pro poskytovatele bankovních služeb
dc.title.alternative Optimization of Personal Sales for Provider of Banking Services
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kotyzová, Pavla
dc.date.accepted 2017-05-26
dc.description.abstract-translated The aim of the diploma thesis is to analyze the quality of sales skills of the retailers of ban-king services based on the analysis of the theoretical knowledge from services, market research, personal sales and employee development and subsequently propose solutions and measures to increase efficiency and optimize personal sales. The diploma thesis consists of three parts: theoretical, practical and project. The theoretical part focuses on the search of specialized literature and the determination of the theoretical background from the field of personal sales, marketing research, services and employee development, which should be used as a basis for determining the research questions and realization of the partial parts of the research. The practical part builds on the theoretical and based on knowledge, it builds and implements research using the Mystery shopping method, where the results of the evaluation of the sellers of banking services are compared with the results found in 2013. These results are complemented by an indepth interview with the manager of the branch to find em-ployee motivation for education and finding out the current The state of internal communication aimed at promoting the development of workers. The practical part is followed by the last part, namely the project. Based on research data, it proposes solutions and measures to optimize personal sales and achieve greater efficiency through sales devel- opment and education.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 47514
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2017-04-21


Files in this item

Files Size Format View Description
trávníček_2017_dp.pdf 4.583Mb PDF View/Open None
trávníček_2017_op.doc 151.5Kb Unknown View/Open None
trávníček_2017_vp.doc 153Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account