Návrh nastavení e-mail marketingové strategie pro společnost Sazka a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh nastavení e-mail marketingové strategie pro společnost Sazka a.s.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Soukalová, Radomila
dc.contributor.author Traksl, František
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:16:06Z
dc.date.available 2017-07-03T09:16:06Z
dc.date.issued 2017-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/41363
dc.description.abstract Diplomové práce si klade za cíl návrh zlepšení strategie e-mail marketingu společnosti SAZKA tak, aby společnost mohla lépe identifikovat své zákazníky a jejich potřeby. V teoretické části práce jsou popsána východiska z oblasti e-mail marketingu, která popisují základní metriky a představují možnosti a způsoby, jak přistupovat k nastavení e-mail marketingové komunikace. Praktická část analyzuje aktuální nastavení přístupu ke kontaktům, práce s daty a stávající nastavení e-mailingové komunikace společnosti SAZKA. Na základě teoretické části a provedených analýz jsou v projektové části navrženy postupy z hlediska přístupu k návrhu databáze, zpracování kontaktů a výchozí nastavení komunikace.
dc.format 99 s. (11348 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject e-mail marketing cs
dc.subject e-mailing cs
dc.subject strategie cs
dc.subject online marketing cs
dc.subject databáze cs
dc.subject příjemci sdělení cs
dc.subject email marketing en
dc.subject emailing en
dc.subject strategy en
dc.subject online marketing en
dc.subject database en
dc.subject recepients en
dc.title Návrh nastavení e-mail marketingové strategie pro společnost Sazka a.s.
dc.title.alternative Proposal of Setup of Email Marketing Strategy for Company Sazka a.s.
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Bačuvčík, Radim
dc.date.accepted 2017-05-25
dc.description.abstract-translated The diploma thesis aims to deliver an improvement proposal of SAZKA's e-mail marketing strategies in such a manner that helps the company be able to better identify their customers along with their needs. The theoretical part explores solutions in terms of e-mail marketing, describing the basic metrics, the present feasible solutions and ways of handling the e-mail marketing adjustment. The practical part provides analysis of the current access to contacts, work with data and SAZKA's present e-mailing communication setup. Based on the theoretical part and the analyses made, the project part then develops new ways of dealing with access to database, processing the contact lists and the communication setup.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 47513
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2017-04-20


Files in this item

Files Size Format View Description
traksl_2017_dp.pdf 5.207Mb PDF View/Open None
traksl_2017_op.doc 151Kb Unknown View/Open None
traksl_2017_vp.doc 149.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account