Návrh nastavení e-mail marketingové strategie pro společnost Sazka a.s.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Soukalová, Radomila
|
|
dc.contributor.author |
Traksl, František
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:16:06Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:16:06Z |
|
dc.date.issued |
2017-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/41363
|
|
dc.description.abstract |
Diplomové práce si klade za cíl návrh zlepšení strategie e-mail marketingu společnosti SAZKA tak, aby společnost mohla lépe identifikovat své zákazníky a jejich potřeby. V teoretické části práce jsou popsána východiska z oblasti e-mail marketingu, která popisují základní metriky a představují možnosti a způsoby, jak přistupovat k nastavení e-mail marketingové komunikace. Praktická část analyzuje aktuální nastavení přístupu ke kontaktům, práce s daty a stávající nastavení e-mailingové komunikace společnosti SAZKA. Na základě teoretické části a provedených analýz jsou v projektové části navrženy postupy z hlediska přístupu k návrhu databáze, zpracování kontaktů a výchozí nastavení komunikace. |
|
dc.format |
99 s. (11348 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
e-mail marketing
|
cs |
dc.subject |
e-mailing
|
cs |
dc.subject |
strategie
|
cs |
dc.subject |
online marketing
|
cs |
dc.subject |
databáze
|
cs |
dc.subject |
příjemci sdělení
|
cs |
dc.subject |
email marketing
|
en |
dc.subject |
emailing
|
en |
dc.subject |
strategy
|
en |
dc.subject |
online marketing
|
en |
dc.subject |
database
|
en |
dc.subject |
recepients
|
en |
dc.title |
Návrh nastavení e-mail marketingové strategie pro společnost Sazka a.s. |
|
dc.title.alternative |
Proposal of Setup of Email Marketing Strategy for Company Sazka a.s. |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bačuvčík, Radim |
|
dc.date.accepted |
2017-05-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis aims to deliver an improvement proposal of SAZKA's e-mail marketing strategies in such a manner that helps the company be able to better identify their customers along with their needs. The theoretical part explores solutions in terms of e-mail marketing, describing the basic metrics, the present feasible solutions and ways of handling the e-mail marketing adjustment. The practical part provides analysis of the current access to contacts, work with data and SAZKA's present e-mailing communication setup. Based on the theoretical part and the analyses made, the project part then develops new ways of dealing with access to database, processing the contact lists and the communication setup. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
47513
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2017-04-20 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account