dc.contributor.advisor |
Weberová, Dagmar
|
|
dc.contributor.author |
Ťopková, Zuzana
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:16:06Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:16:06Z |
|
dc.date.issued |
2017-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/41362
|
|
dc.description.abstract |
Hlavním cílem diplomové práce je pro nový hotelový projekt ve Zlíně zjistit aktuální konkurenční prostředí na trhu, identifikovat faktory, které nejvíce ovlivní jeho vstup na trh a následně navrhnout produkt, který bude jeho výhodou a odliší ho od konkurence. Teoretická část se zaměřuje na vymezení pojmů týkajících se marketingového strategického plánování, PEST, Porter a SWOT analýzy, marketingových komunikací a komunikačního mixu. V praktické části bude provedena podrobná analýza trhu a zmapování stávající konkurence a nabídky jejich služeb. Následně bude podroben samotný projekt SWOT analýze za účelem stanovení silných a slabých stránek a možných hrozeb či příležitostí. Obsahem projektové části je navržení nového produktu, který projekt odliší od konkurence a získá mu konkurenční výhodu na lokálním trhu. |
|
dc.format |
130 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketingový plán
|
cs |
dc.subject |
situační analýza
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
marketing cestovního ruchu
|
cs |
dc.subject |
marketing hotelových služeb
|
cs |
dc.subject |
Marketing plan
|
en |
dc.subject |
situation analysis
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
tourism marketing
|
en |
dc.subject |
marketing of hotel
|
en |
dc.title |
Návrh marketingového plánu pro nový hotelový komplex Prior Zlín |
|
dc.title.alternative |
Marketing Plan for New Hotel Complex Prior Zlín |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Soukalová, Radomila |
|
dc.date.accepted |
2017-05-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
The main objective of this thesis is to determine the current competitive market environment for a new hotel project in Zlín, to identify the factors that most affect the market entry and then to design a product that will be advantageous and will differentiate the hotel from the competition. The theoretical part focuses on the definition of terms relating to marketing strategic planning, PEST, Porter and SWOT analysis, marketing communication and communication mix. In the practical part, a detailed market analysis and mapping of existing competitors and their offer of services is provided. Subsequently, the project itself is subjected to a SWOT analysis in order to determine strengths and weaknesses and the potential opportunities and threats. The content of the project part is to design a new product that can help to differentiate the new hotel from its competitors and which will be seen as a competitive advantage in the local market. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
47512
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2017-04-19 |
|