dc.contributor.advisor |
Soukalová, Radomila
|
|
dc.contributor.author |
Slámečka, Daniel
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:16:06Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:16:06Z |
|
dc.date.issued |
2017-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/41361
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se věnuje tématu budování značky realitní kanceláře Century 21 All Inclusive v místě svého podnikání a je zaměřena na poskytování služeb v oblasti realitního trhu. Práce je rozdělena na tři části. V první části jsou vymezeny teoretické rámce práce týkající se významu značky a jejího budování, využívání značek ve službách, a dále marketingu služeb a jejich vlastností. Následně je stanovena metodika práce, cíle práce a výzkumné předpoklady. Druhá část diplomové práce se zabývá analýzou konkurence firmy využitím Porterova pětifaktorového modelu konkurenčních sil, a dále realizací dotazníkového šetření v dané lokalitě, kde předmětem výzkumu je analýza znalosti značky Century 21 a současné preference zákazníků při výběru značky. Na základě výsledků výzkumů je navržena komunikační kampaň ve třetí části této práce, s cílem zvýšit povědomí o značce a tržní podíl firmy ve zkoumané lokalitě. |
|
dc.format |
99 s. (136 961 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Význam značky
|
cs |
dc.subject |
budování a řízení značky
|
cs |
dc.subject |
hodnota značky
|
cs |
dc.subject |
marketing služeb
|
cs |
dc.subject |
vlastnosti služeb
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix služeb
|
cs |
dc.subject |
Porteruv pětifaktorový model konkurenčních sil
|
cs |
dc.subject |
komunikační kampaň
|
cs |
dc.subject |
Importance of a brand
|
en |
dc.subject |
brand building and brand management
|
en |
dc.subject |
brand value
|
en |
dc.subject |
service marketing
|
en |
dc.subject |
service features
|
en |
dc.subject |
marketing mix of services
|
en |
dc.subject |
Porter's five forces analysis
|
en |
dc.subject |
communication campaign
|
en |
dc.title |
Budování značky CENTURY 21 All Inclusive v lokalitě Brno-Bystrc |
|
dc.title.alternative |
Building of Brand CENTURY 21 All Inclusive in Brno-Bystrc |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Göttlichová, Marcela |
|
dc.date.accepted |
2017-05-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis deals with building of the brand 'Century 21 All Inclusive' real estate agency at its domestic location, and is focused on providing services on real estate market. The thesis consists of 3 sections. The first part defines the theoretical frameworks of thesis regarding brand importance, brand building, the usage of brands in services, marketing services and its specifics. Further on, the methodical foundations, the targets of thesis and prerequisites of research are explained. The second section of this thesis reviews the competitive environment using Porter's five forces analysis and lays out the details of a questionnaire survey which was done in the brands domestic location to investigate the brand awareness of 'Century 21' and customers overall brand preferences. Based on the results of the prior research, the proposed communication campaign in section 3 of this thesis aims at increasing brand awareness and market share of Century 21 in its domestic location. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
47510
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2017-04-21 |
|