Marketingová strategie pro společnost Goldpress s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová strategie pro společnost Goldpress s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Harantová, Lenka
dc.contributor.author Krupicová, Hana
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:16:05Z
dc.date.available 2017-07-03T09:16:05Z
dc.date.issued 2017-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/41354
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá zpracováním marketingové strategie malého výrobního podniku Goldpress s.r.o., který se věnuje polygrafické výrobě přání a produktů z papíru. V teoretické práci jsou zpracována teoretická východiska, stanoveny cíle a metodika práce.V praktické části je prezentována společnost Goldpress s.r.o., provedena analýza makroprostředí a mikroprostředí, vyhodnocen kvantitativní průzkum a stanovena východiska pro projektovou část. Projektová část je věnována navržení marketingové strategie společnosti pro nadcházející období.
dc.format 120 s., přílohy 64 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Malý výrobní podnik cs
dc.subject marketing cs
dc.subject strategický marketing cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject makroprostředí cs
dc.subject mikroprostředí cs
dc.subject BCG matice cs
dc.subject Porterova analýza cs
dc.subject PESTLE analýza cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject kvantitativní průzkum cs
dc.subject Small manufacturing company en
dc.subject marketing en
dc.subject strategic marketing en
dc.subject marketing mix en
dc.subject communication mix en
dc.subject macroenvironment en
dc.subject microenvironmet en
dc.subject BCG matrix en
dc.subject Porter's analysis en
dc.subject PESTLE analysis en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject quantitative research en
dc.title Marketingová strategie pro společnost Goldpress s.r.o.
dc.title.alternative Marketing Strategy for Company Goldpress Ltd
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Soukalová, Radomila
dc.date.accepted 2017-05-25
dc.description.abstract-translated The diploma thesis aims to develop a marketing strategy for the Goldpress Ltd. small manufacturing company, which focuses on polygraphic production of wish cards and paper products. The theoretical part deals with the theoretical paradigms, establishes the objectives and methodology of the thesis. In the empirical part, the Goldpress Ltd. company is presented, a microenvironment and macroenvironment are analyzed, quantitative survey is evaluated and the paradigms for the project part of the thesis are set out. The project part consists of a marketing strategy design for the upcoming period.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 47495
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2017-04-21


Files in this item

Files Size Format View Description
krupicová_2017_dp.pdf 7.107Mb PDF View/Open None
krupicová_2017_op.doc 153Kb Unknown View/Open None
krupicová_2017_vp.doc 152Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account