dc.contributor.advisor |
Šramová, Blandína
|
|
dc.contributor.author |
Hledíková, Denisa
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:16:04Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:16:04Z |
|
dc.date.issued |
2017-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/41349
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá vytvořením komunikační strategie edukativního produktu, kni-hy "Náš zázračný příběh", určené pro rodiče, kteří počali své dítě pomocí medicíny. Teore-tická část představuje problematiku marketingu a marketingové komunikace. Dále uvádí do problematiky sociální reklamy, reklamy služeb, jelikož zdravotnictví nepochybně službou je. A také okrajově přibližuje právě zdravotní službu, asistovanou reprodukci a fenomén neplodnosti. Praktická část představuje nakladatelství Family Trees Publishing a pak také detailněji daný produkt a produkty jemu podobné. V praktické části jsou také zanalyzované polostrukturované rozhovory vedené s rodiči a zodpovězeny výzkumné otázky. V projektové části je navržena komunikační strategie pro daný produkt v souladu s daty zjištěnými při výzkumu a s cíli komunikační kampaně, které si autorka klade. |
|
dc.format |
80 s. (113 560 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
sociální marketing
|
cs |
dc.subject |
marketing služeb
|
cs |
dc.subject |
neplodnost
|
cs |
dc.subject |
edukace
|
cs |
dc.subject |
strategie
|
cs |
dc.subject |
Kommunikation
|
en |
dc.subject |
Marketing
|
en |
dc.subject |
Marketingmix
|
en |
dc.subject |
Werbung
|
en |
dc.subject |
Social Marke-ting
|
en |
dc.subject |
Dienstleistungsmarketing
|
en |
dc.subject |
Unfruchtbarkeit
|
en |
dc.subject |
Edukation
|
en |
dc.subject |
Strategie
|
en |
dc.title |
Komunikační strategie edukativního produktu |
|
dc.title.alternative |
Communication Strategy of Educative Product |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Pavelka, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2017-05-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
Diese Diplomarbeit befasst sich mit einem Vorschlag der Kommunikationsstrategie des Edukationsproduktes, und zwar des Buches "Náš zázračný příběh", das ein Hilfsmittel für die Eltern, die ein Kind mit Hilfe der assistierten Reproduktion empfangen haben ist. Der theoretische Teil stellt die Problematik des Marketings und der Marketingkommunikation, sowie die Social Marketing Problematik, Dienstleistungsmarketing, weil auch Reprodukti-onsmedizin eine Leistung ist, und Unfruchtbarkeit, vor. Der praktische Teil stellt der Fa-mily Trees Verlag und das konkrete Produkt, sowie auch ihm ähnliche Produkte, vor. In dem praktischen Teil wurden halbstrukturierte Interviews mit den Eltern analysiert und Forschungsfragen beantwortet. In dem Projektteil wurde eine Kommunikationsstrategie für das Produkt vorgeschlagen, die in der Harmonie mit den gewonnenen Daten, sowie mit den Zielen der Kommunikationskampagne, die sich die Autorin gesetzt hat, ist. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
47487
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2017-04-21 |
|