Budování značky pro generaci Y v oblasti internetových služeb
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kocourek, Josef
|
|
dc.contributor.author |
Hejral, Aleš
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:16:04Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:16:04Z |
|
dc.date.issued |
2017-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/41348
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zaměřuje na analýzu Generace Y pro zavedení nově vznikající služby. Definuje kromě kulturních odlišností Generace Y také pojmy oblasti financování a zavádění daného projektu na trh. Uvádí výčet kroků, které je vhodné provést v rámci projektu při sestavování marketingové strategie. V praktické části otázkami kvalitativního i kvantitativního výzkumu hledá odpovědi na tři definované otázky z teoretické části. Zároveň využívá poznatků z teoretické části při analýze modelu takzvaných 7P marketingového mixu, který je využíván u služeb. Otázky jsou zodpovězeny v závěru praktické části, ačkoli vzhledem k relativně malému vzorku respondentů je potřeba brát odpovědi s opatrností. Projektová část obsahuje návrh komunikační kampaně služby s ohledem na získané informace v teoretické a praktické části. V deseti bodech jsou uvedena zásadní témata, kterým je zapotřebí se v reálné situaci zavádění nové služby věnovat. |
|
dc.format |
104 s. (137 736 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Generace Y
|
cs |
dc.subject |
Mileniálové
|
cs |
dc.subject |
startup
|
cs |
dc.subject |
projekt
|
cs |
dc.subject |
služba
|
cs |
dc.subject |
informační systém
|
cs |
dc.subject |
Generation Y
|
en |
dc.subject |
Millennials
|
en |
dc.subject |
startup
|
en |
dc.subject |
project
|
en |
dc.subject |
service
|
en |
dc.subject |
information system
|
en |
dc.title |
Budování značky pro generaci Y v oblasti internetových služeb |
|
dc.title.alternative |
Building Brand For Generation Y |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kotyzová, Pavla |
|
dc.date.accepted |
2017-05-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis is focused on Generation Y analysis aimed for launching new service. Apart from cultural differences of Gen-Y it defines also terms from financial and start-up fields. It also introduces listing of steps good to make when new marketing strategy for a project is set. There are qualitative and quantitative methods of research in the practical part. By them the answer for three questions questioned in the theoretical part is searched. Also the marketing-based 7P's model of the new service information system is analysed. There are the answers at the end of the practical part. Though. Due to limited sample of respondents we would take them with caution. Designing part consists of a communication campaign draft. It uses data analysed in previous parts. Critical themes you need to solve in the real start-up project are listed in a ten-step scenario. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
47486
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2017-04-21 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account