Budování značky pro generaci Y v oblasti internetových služeb

DSpace Repository

Language: English čeština 

Budování značky pro generaci Y v oblasti internetových služeb

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kocourek, Josef
dc.contributor.author Hejral, Aleš
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:16:04Z
dc.date.available 2017-07-03T09:16:04Z
dc.date.issued 2017-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/41348
dc.description.abstract Diplomová práce se zaměřuje na analýzu Generace Y pro zavedení nově vznikající služby. Definuje kromě kulturních odlišností Generace Y také pojmy oblasti financování a zavádění daného projektu na trh. Uvádí výčet kroků, které je vhodné provést v rámci projektu při sestavování marketingové strategie. V praktické části otázkami kvalitativního i kvantitativního výzkumu hledá odpovědi na tři definované otázky z teoretické části. Zároveň využívá poznatků z teoretické části při analýze modelu takzvaných 7P marketingového mixu, který je využíván u služeb. Otázky jsou zodpovězeny v závěru praktické části, ačkoli vzhledem k relativně malému vzorku respondentů je potřeba brát odpovědi s opatrností. Projektová část obsahuje návrh komunikační kampaně služby s ohledem na získané informace v teoretické a praktické části. V deseti bodech jsou uvedena zásadní témata, kterým je zapotřebí se v reálné situaci zavádění nové služby věnovat.
dc.format 104 s. (137 736 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Generace Y cs
dc.subject Mileniálové cs
dc.subject startup cs
dc.subject projekt cs
dc.subject služba cs
dc.subject informační systém cs
dc.subject Generation Y en
dc.subject Millennials en
dc.subject startup en
dc.subject project en
dc.subject service en
dc.subject information system en
dc.title Budování značky pro generaci Y v oblasti internetových služeb
dc.title.alternative Building Brand For Generation Y
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kotyzová, Pavla
dc.date.accepted 2017-05-25
dc.description.abstract-translated The thesis is focused on Generation Y analysis aimed for launching new service. Apart from cultural differences of Gen-Y it defines also terms from financial and start-up fields. It also introduces listing of steps good to make when new marketing strategy for a project is set. There are qualitative and quantitative methods of research in the practical part. By them the answer for three questions questioned in the theoretical part is searched. Also the marketing-based 7P's model of the new service information system is analysed. There are the answers at the end of the practical part. Though. Due to limited sample of respondents we would take them with caution. Designing part consists of a communication campaign draft. It uses data analysed in previous parts. Critical themes you need to solve in the real start-up project are listed in a ten-step scenario.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 47486
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2017-04-21


Files in this item

Files Size Format View Description
hejral_2017_dp.zip 701.5Kb Unknown View/Open None
hejral_2017_op.doc 153Kb Unknown View/Open None
hejral_2017_vp.doc 154Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account