Podnikatelský plán na založení nové společnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Podnikatelský plán na založení nové společnosti

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juříková, Martina
dc.contributor.author Hejnicová, Jana
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:16:04Z
dc.date.available 2017-07-03T09:16:04Z
dc.date.issued 2017-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/41347
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá vytvořením podnikatelského plánu pro reálně vznikající projekt výběrového online tržiště. Teoretická část je věnována podnikání na internetu a specifikám strategického a marketingového plánování. Dále navrhuje vhodnou strukturu podnikatelského plánu. Praktická část zahrnuje dílčí strategické analýzy a kvalitativní vý-zkum formou hloubkových rozhovorů a výstupy z praktické části jsou implementovány do finální podoby podnikatelského plánu v projektové části diplomové práce.
dc.format 118 s. (186 738 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject startup cs
dc.subject strategické plánování cs
dc.subject analýza cs
dc.subject podnikatelský plán cs
dc.subject lean canvas cs
dc.subject handmade cs
dc.subject startup en
dc.subject strategic planning en
dc.subject analysis en
dc.subject business plan en
dc.subject lean canvas en
dc.subject handmade en
dc.title Podnikatelský plán na založení nové společnosti
dc.title.alternative Business Plan for Establishment of New Company
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Pavelka, Jiří
dc.date.accepted 2017-05-24
dc.description.abstract-translated The thesis deals with creating a business plan for a real emerging project of online select marketplace. The theoretical part is devoted to business on the Internet and the specifics of strategic and marketing planning. In following part, thesis proposes the appropriate structure of the business plan. The practi-cal part includes sub-strategic analysis and qualitative investigation by in-depth interviews. Conclusions of the practical part are implemented into the final business plan for the project part of the thesis.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 47485
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2017-04-21


Files in this item

Files Size Format View Description
hejnicová_2017_dp.zip 5.821Mb Unknown View/Open None
hejnicová_2017_op.doc 156Kb Unknown View/Open None
hejnicová_2017_vp.doc 154Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account