Komunikační strategie Fakulty managementu Vysoké školy ekonomické

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační strategie Fakulty managementu Vysoké školy ekonomické

Show simple item record

dc.contributor.advisor Harantová, Lenka
dc.contributor.author Hajdík, Michal
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:16:04Z
dc.date.available 2017-07-03T09:16:04Z
dc.date.issued 2017-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/41345
dc.description.abstract Cílem práce vytvoření ucelené komunikační strategie Fakulty managementu Vysoké školy ekonomické v Praze. Práce je členěna do tří celků. Teoretická část se zabývá literární rešerší marketingových a komunikačních strategických nástrojů s přihlédnutím ke specifikům vzdělávacích institucí. Praktická část představuje kvalitativní výzkum, jehož výsledky jsou společně s výstupy z teoretické části převedeny do projektu, jehož výstupem je právě vy-tvoření komunikační strategie.
dc.format 101 s. (155 577 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová strategie cs
dc.subject komunikační strategie cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject vzdělávání cs
dc.subject vy-soká škola cs
dc.subject marketing strategy en
dc.subject communication strategy en
dc.subject marketing communications en
dc.subject education en
dc.subject univer-sity en
dc.title Komunikační strategie Fakulty managementu Vysoké školy ekonomické
dc.title.alternative Communication Strategy of Faculty of Management, University of Economics
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Pavelka, Jiří
dc.date.accepted 2017-05-24
dc.description.abstract-translated The aim of the thesis is to create a comprehensive communication strategy for the Universi-ty of Economics, the Faculty of Management. The thesis is divided into three parts. The theoretical part deals with literature review of the strategic marketing and communication tools with regard to the specifics of educational institutions. Practical part presents qualita-tive research, whose results, together with the outputs from the theoretical part, are trans-ferred to the project, the output of which is creating a communication strategy.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 47483
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2017-04-21


Files in this item

Files Size Format View Description
hajdík_2017_dp.zip 643.6Kb Unknown View/Open None
hajdík_2017_op.docx 122.0Kb Unknown View/Open None
hajdík_2017_vp.doc 150.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account