Komunikační strategie Fakulty managementu Vysoké školy ekonomické
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Harantová, Lenka
|
|
dc.contributor.author |
Hajdík, Michal
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:16:04Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:16:04Z |
|
dc.date.issued |
2017-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/41345
|
|
dc.description.abstract |
Cílem práce vytvoření ucelené komunikační strategie Fakulty managementu Vysoké školy ekonomické v Praze. Práce je členěna do tří celků. Teoretická část se zabývá literární rešerší marketingových a komunikačních strategických nástrojů s přihlédnutím ke specifikům vzdělávacích institucí. Praktická část představuje kvalitativní výzkum, jehož výsledky jsou společně s výstupy z teoretické části převedeny do projektu, jehož výstupem je právě vy-tvoření komunikační strategie. |
|
dc.format |
101 s. (155 577 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingová strategie
|
cs |
dc.subject |
komunikační strategie
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
vy-soká škola
|
cs |
dc.subject |
marketing strategy
|
en |
dc.subject |
communication strategy
|
en |
dc.subject |
marketing communications
|
en |
dc.subject |
education
|
en |
dc.subject |
univer-sity
|
en |
dc.title |
Komunikační strategie Fakulty managementu Vysoké školy ekonomické |
|
dc.title.alternative |
Communication Strategy of Faculty of Management, University of Economics |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Pavelka, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2017-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of the thesis is to create a comprehensive communication strategy for the Universi-ty of Economics, the Faculty of Management. The thesis is divided into three parts. The theoretical part deals with literature review of the strategic marketing and communication tools with regard to the specifics of educational institutions. Practical part presents qualita-tive research, whose results, together with the outputs from the theoretical part, are trans-ferred to the project, the output of which is creating a communication strategy. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
47483
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2017-04-21 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account