Emoční apely v marketingové komunikaci bankovních služeb

DSpace Repository

Language: English čeština 

Emoční apely v marketingové komunikaci bankovních služeb

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vysekalová, Jitka
dc.contributor.author Čejdová, Kristýna
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:16:03Z
dc.date.available 2017-07-03T09:16:03Z
dc.date.issued 2017-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/41341
dc.description.abstract Hlavním tématem této diplomové práce jsou emoční apely v marketingové komunikaci bankovních služeb, které jsou detailněji zkoumány u televizních spotů na spotřebitelské úvěry dvou bankovních institucí a totiž České spořitelny a GE Money Bank. Teoretická část sestává ze dvou hlavních kapitol, z nichž první se zabývá emocemi a marketingem, konkrétně vymezením základních pojmů, zhodnocením možností využití emocí v marketingu a detailnějším pohledem na emoční apely, zejména humor a strach. Druhá kapitola popisuje specifika marketingu v bankovním sektoru. Praktická část zkoumá rozdíly mezi dvěma vybranými televizními spoty a to prostřednictvím obsahové analýzy, kvalitativních rozhovorů a kvantitativních on-line dotazníků. Cílem je zhodnotit souvislost mezi užitými emočními apely a líbivostí a srozumitelností jednotlivých reklamních spotů. Projektová část diplomové práce předkládá návrh na úpravu spotu České spořitelny, který byl zhodnocen jako méně líbivý. Úprava spotu vychází z analýzy výchozí situace a je zasazena do kontextu komplexní komunikační kampaně.
dc.format 188 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject reklamní apel cs
dc.subject emoční apel cs
dc.subject marketing bankovních služeb cs
dc.subject GE Money Bank cs
dc.subject České spořitelna cs
dc.subject advertising appeal en
dc.subject emotional appeal en
dc.subject marketing of banking services en
dc.subject GE Money Bank en
dc.subject Ceska sporitelna en
dc.title Emoční apely v marketingové komunikaci bankovních služeb
dc.title.alternative Emocional Appeals in Marketing Communication of Banking Services
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Šramová, Blandína
dc.date.accepted 2017-05-24
dc.description.abstract-translated The central theme of this diploma thesis is the emotional appeals in marketing communication of banking services that are examined in detail in TV commercials about consumer loans of two banking institutions, namely Ceska sporitelna and GE Money Bank. The theoretical part consists of two main chapters. The first chapter deals with the area of emotions and marketing, specifically with the definition of basic concepts, the evaluation of the possibilities of using emotions in marketing and with detailed view of emotional appeals. Especially humor and fear. The second chapter describes the specificities of marketing in the banking sector. A practical part examines the differences between two selected TV spots through content analysis, qualitative interviews and quantitative online questionnaires. The aim is to evaluate the relationship between emotional appeals used in TV commercials and their effect on likability and comprehension of examined TV commercials. The project part of this diploma thesis presents a proposal for updates of Ceska sporitelna's commercial that was assessed as less likeable. The editing of TV commercial is based on analyses of current situation and is set in the context of a complex communication campaign.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 47479
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2017-04-20


Files in this item

Files Size Format View Description
čejdová_2017_dp.pdf 5.128Mb PDF View/Open None
čejdová_2017_op.doc 151Kb Unknown View/Open None
čejdová_2017_vp.doc 152.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account