Marketingová (komunikační) strategie k zavedení svatební agentury na trh
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Juříková, Martina
|
|
dc.contributor.author |
Bartošová, Magdalena
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:16:03Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:16:03Z |
|
dc.date.issued |
2017-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/41340
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá marketingovým a komunikačním plánem k zavedení svatební agentury na trh. Marketingový plán bude vytvořen na základě analýz trhu (doplněným i o primární šetření) a ukázky komunikačního mixu, kterého svatební agentura využívá. Sou-částí plánu bude i představení SWOT analýzy a i analýzy konkurence na trhu na základě Porterovy anaýzy. Teoretická část diplomové práce se věnuje tématu marketingu služeb, představe-ní marketingového mixu, jeho formy a důležitosti zapojení databázového marketingu k jejich efektivnímu využívání. V analytické části práce je provedena analýza využívaných nástrojů marketingového mi-xu služeb a SWOT analýza trhu. Jejich vyhodnocení probíhá na základě dotazníkového šetření. Na základě výstupů z analýz a jejich zhodnocení je v projektové části práce navr-žena celková strategie komunikace a plán komunikačních aktivit k zajištění efektivní komunikace se zákazníkem a konkurence schopnosti. |
|
dc.format |
149 s. (136 648 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Služba
|
cs |
dc.subject |
svatební agentura
|
cs |
dc.subject |
svatební salón
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
marketing služeb
|
cs |
dc.subject |
strategický mar-keting
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
komunikace služby
|
cs |
dc.subject |
mikroprostředí
|
cs |
dc.subject |
mak-roprostředí
|
cs |
dc.subject |
BCG matice
|
cs |
dc.subject |
Porterova analýza
|
cs |
dc.subject |
PESTLE analýza
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
kvalita-tivní výzkum
|
cs |
dc.subject |
kvantitativní výzkum
|
cs |
dc.subject |
Service
|
en |
dc.subject |
wedding agency
|
en |
dc.subject |
bridal salon
|
en |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
service marketing
|
en |
dc.subject |
strategic marke-ting
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.subject |
communication services
|
en |
dc.subject |
micro
|
en |
dc.subject |
macro
|
en |
dc.subject |
BCG matrix
|
en |
dc.subject |
Porter's analysis
|
en |
dc.subject |
PESTLE analysis
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
qualitative research
|
en |
dc.subject |
quantitative research
|
en |
dc.title |
Marketingová (komunikační) strategie k zavedení svatební agentury na trh |
|
dc.title.alternative |
Marketing (Communication ) Strategy for Introduction of Wedding Agency on Market |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Weberová, Dagmar |
|
dc.date.accepted |
2017-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis deals with marketing and communication plan for the introduction of a wed-ding agency market. The marketing plan will be created on the basis of market analyzes (also supplemented primary survey) and examples of the communication mix, which uses a wedding agency. Sou-part plan will show SWOT analysis, even the analysis of compe-tition in the market based on Porter analysis The theoretical part focuses on the topic of marketing services, an idea-the marketing mix, its forms and importance of the involvement of database marketing to their effective use. The analytical part is an analysis used by the marketing mix of services and SWOT ana-lysis of the market. Their evaluation is based on a questionnaire Nurse-it. Based on the outcomes of their analysis and evaluation of the project is in part designed overall communication strategy and plan of communication activities to ensure effective communication with customers and competitiveness. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
47478
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2017-04-20 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account