Možnosti zvýšení tržního podílu v segmentu firemních zákazníků společnosti Vodafone na českém trhu
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Harantová, Lenka
|
|
dc.contributor.author |
Žídek, Ondřej
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:16:03Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:16:03Z |
|
dc.date.issued |
2017-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/41339
|
|
dc.description.abstract |
Tématem diplomové práce je nalezení způsobu, který povede ke zvýšení tržního podílu společnosti Vodafone na českém trhu. Teoretická část je věnována marketingu služeb, jejich kvalitě, osobnímu prodeji a metodice práce. V analytické části diplomové práce je prostor věnován společnosti Vodafone Czech Republic a.s. ve smyslu představení zmíněné společnosti, jejímu fungování a konkurenci na místním trhu. Dále analytická část charakterizuje velikost a postavení společnosti Vodafone na českém trhu. Podstatnou částí analytické části jsou mj. také PEST a SWOT analýzy. Hlavním výstupem analytické části je kvalitativní výzkum. Závěrečná projektová část se věnuje návrhu kampaně jako ústřednímu výstupu práce, přičemž zde autor zahrnul časovou, nákladovou a rizikovou analýzu. |
|
dc.format |
100 stran, 152 529 znaků |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
doporučení
|
cs |
dc.subject |
firma
|
cs |
dc.subject |
mobilní telefon
|
cs |
dc.subject |
operátor
|
cs |
dc.subject |
služba
|
cs |
dc.subject |
Vodafone
|
cs |
dc.subject |
firm
|
en |
dc.subject |
mobile phone
|
en |
dc.subject |
operator
|
en |
dc.subject |
recommendation
|
en |
dc.subject |
service
|
en |
dc.subject |
Vodafone
|
en |
dc.title |
Možnosti zvýšení tržního podílu v segmentu firemních zákazníků společnosti Vodafone na českém trhu |
|
dc.title.alternative |
The Possibilities of Increasing the Vodafone's Market Share in the Czech Republic |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Weberová, Dagmar |
|
dc.date.accepted |
2017-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
The matter of the thesis is to find the way to increase the market share of Vodafone on the Czech market. The theoretical part is devoted to marketing of services, their qualities, personal selling and the methodology of the thesis. The analytical part of the thesis is devoted to the company of Vodafone, its functioning and its competitors on the local market. The analytical part also characterizes the position of the company on the Czech market. There are PEST and SWOT analyses that are an essential part of the thesis. The qualitative research is a significant part as well. The thesis is ended with the project, which is devoted to launching a campaign that involves timing, budget and analyzing possible risks. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
47477
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2017-04-21 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account