Image Městského divadla Zlín
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Bačuvčík, Radim
|
|
dc.contributor.author |
Velešíková, Denisa
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:16:03Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:16:03Z |
|
dc.date.issued |
2017-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/41336
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá image Městského divadla Zlín. Teoretická část vymezuje pojmy související s tvorbou image a soustředí se na roli lídra a manažerů v procesu formování vizí a hodnot. Popisuje prvky corporate identity a rozebírá dvojstranný vztah mezi marketingem a kulturou. Praktická část této práce analyzuje image Městského divadla Zlín z pohledu návštěvníků a veřejnosti města Zlína a navazuje tak na bakalářskou práci s názvem Interní image Měst-ského divadla Zlín: Marketingová studie (Velešíková, 2015). Tato práce se také zabývá porovnáním výsledků z provedených výzkumů. Projektová část vychází z provedených výzkumů a zjištění prakticky aplikuje na návrhu komunikační kampaně pro Městské divadlo Zlín. |
|
dc.format |
97 s. (158 579 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
image
|
cs |
dc.subject |
korporátní identita
|
cs |
dc.subject |
kultura
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
Městské divadlo Zlín
|
cs |
dc.subject |
image
|
en |
dc.subject |
corporate identity
|
en |
dc.subject |
culture
|
en |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.subject |
the Zlín Municipal Theatre
|
en |
dc.title |
Image Městského divadla Zlín |
|
dc.title.alternative |
The Image of the Zlín Municipal Theatre |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Pavelka, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2017-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis focuses on the image of the Zlín Municipal Theatre. The theoretical part defines topics which are related to the creation of image and emphasizes the role of leader and managerial section in the process of value and vision formation. This thesis also describes elements of corporate identity and focuses on the bilateral relation between marketing and culture. The practical part of this thesis analyses image of the Zlín Municipal Theatre from the per-spective of the visitors and public of the Zlín and follows on from thesis named The Inter-nal Image of the Zlín Municipal Theatre: Marketing Study (Velešíková, 2015). This thesis focuses also on comparison of researches results. The project part based on research results and findings are practically applied on communication campaign for the Zlín Municipal Theatre. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
47473
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2017-04-20 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account