Image Městského divadla Zlín

DSpace Repository

Language: English čeština 

Image Městského divadla Zlín

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bačuvčík, Radim
dc.contributor.author Velešíková, Denisa
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:16:03Z
dc.date.available 2017-07-03T09:16:03Z
dc.date.issued 2017-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/41336
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá image Městského divadla Zlín. Teoretická část vymezuje pojmy související s tvorbou image a soustředí se na roli lídra a manažerů v procesu formování vizí a hodnot. Popisuje prvky corporate identity a rozebírá dvojstranný vztah mezi marketingem a kulturou. Praktická část této práce analyzuje image Městského divadla Zlín z pohledu návštěvníků a veřejnosti města Zlína a navazuje tak na bakalářskou práci s názvem Interní image Měst-ského divadla Zlín: Marketingová studie (Velešíková, 2015). Tato práce se také zabývá porovnáním výsledků z provedených výzkumů. Projektová část vychází z provedených výzkumů a zjištění prakticky aplikuje na návrhu komunikační kampaně pro Městské divadlo Zlín.
dc.format 97 s. (158 579 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject image cs
dc.subject korporátní identita cs
dc.subject kultura cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject Městské divadlo Zlín cs
dc.subject image en
dc.subject corporate identity en
dc.subject culture en
dc.subject communication en
dc.subject the Zlín Municipal Theatre en
dc.title Image Městského divadla Zlín
dc.title.alternative The Image of the Zlín Municipal Theatre
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Pavelka, Jiří
dc.date.accepted 2017-05-24
dc.description.abstract-translated This thesis focuses on the image of the Zlín Municipal Theatre. The theoretical part defines topics which are related to the creation of image and emphasizes the role of leader and managerial section in the process of value and vision formation. This thesis also describes elements of corporate identity and focuses on the bilateral relation between marketing and culture. The practical part of this thesis analyses image of the Zlín Municipal Theatre from the per-spective of the visitors and public of the Zlín and follows on from thesis named The Inter-nal Image of the Zlín Municipal Theatre: Marketing Study (Velešíková, 2015). This thesis focuses also on comparison of researches results. The project part based on research results and findings are practically applied on communication campaign for the Zlín Municipal Theatre.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 47473
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2017-04-20


Files in this item

Files Size Format View Description
velešíková_2017_dp.pdf 3.705Mb PDF View/Open None
velešíková_2017_op.doc 152Kb Unknown View/Open None
velešíková_2017_vp.doc 145.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account