Komunikační strategie obce

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační strategie obce

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juříková, Martina
dc.contributor.author Valiánová, Nikola
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:16:03Z
dc.date.available 2017-07-03T09:16:03Z
dc.date.issued 2017-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/41335
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá zhodnocením současného stavu využití nástrojů komunikačního mixu obce jakožto způsobu komunikace s veřejností. Práci tvoří část teoretická, praktická a projektová. Teoretická část přibližuje pojmy týkající se marketingu ve veřejné správě a dále představuje marketingový a komunikační mix obce a teoretická východiska marketingových analýz a marketingového výzkumu. Praktická část se zaměřuje na situační vybrané analýzu obce a na analýzu stávajícího využití nástrojů marketingové komunikace v obci. Náplní poslední části práce je projekt inovované komunikační strategie obce.
dc.format 179 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject komunikační strategie obce cs
dc.subject marketing obce cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject strategické plánování cs
dc.subject situační analýza cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject obec cs
dc.subject communication strategy of a municipality en
dc.subject municipal marketing en
dc.subject communication mix en
dc.subject stra-tegic planning en
dc.subject situation analysis en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject marketing research en
dc.subject municipality en
dc.title Komunikační strategie obce
dc.title.alternative Communication Strategy of a Municipality
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Göttlichová, Marcela
dc.date.accepted 2017-05-23
dc.description.abstract-translated This diploma thesis deals with evaluation of currently used tools of Communication mix of a municipality as the mean of communication with public. The thesis consists of the the-oretical part, the practical part and the project part. The theoretical part studies concepts of Municipal marketing, next it outlines the Marketing mix and Communication mix of a selected municipality and theoretical basis of Marketing analysis and Marketing research. The practical part is focused on a Situation analysis of the particular municipality and on an Analysis of currently used Marketing communication tools. The last part of the thesis is based on the project of innovative Communication strategy of the selected municipality.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 47472
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2017-04-20


Files in this item

Files Size Format View Description
valiánová_2017_dp.pdf 13.94Mb PDF View/Open None
valiánová_2017_op.doc 208.5Kb Unknown View/Open None
valiánová_2017_vp.doc 150.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account