Komunikační strategie obce
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Juříková, Martina
|
|
dc.contributor.author |
Valiánová, Nikola
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:16:03Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:16:03Z |
|
dc.date.issued |
2017-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/41335
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá zhodnocením současného stavu využití nástrojů komunikačního mixu obce jakožto způsobu komunikace s veřejností. Práci tvoří část teoretická, praktická a projektová. Teoretická část přibližuje pojmy týkající se marketingu ve veřejné správě a dále představuje marketingový a komunikační mix obce a teoretická východiska marketingových analýz a marketingového výzkumu. Praktická část se zaměřuje na situační vybrané analýzu obce a na analýzu stávajícího využití nástrojů marketingové komunikace v obci. Náplní poslední části práce je projekt inovované komunikační strategie obce. |
|
dc.format |
179 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
komunikační strategie obce
|
cs |
dc.subject |
marketing obce
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
strategické plánování
|
cs |
dc.subject |
situační analýza
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
obec
|
cs |
dc.subject |
communication strategy of a municipality
|
en |
dc.subject |
municipal marketing
|
en |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.subject |
stra-tegic planning
|
en |
dc.subject |
situation analysis
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
municipality
|
en |
dc.title |
Komunikační strategie obce |
|
dc.title.alternative |
Communication Strategy of a Municipality |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Göttlichová, Marcela |
|
dc.date.accepted |
2017-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
This diploma thesis deals with evaluation of currently used tools of Communication mix of a municipality as the mean of communication with public. The thesis consists of the the-oretical part, the practical part and the project part. The theoretical part studies concepts of Municipal marketing, next it outlines the Marketing mix and Communication mix of a selected municipality and theoretical basis of Marketing analysis and Marketing research. The practical part is focused on a Situation analysis of the particular municipality and on an Analysis of currently used Marketing communication tools. The last part of the thesis is based on the project of innovative Communication strategy of the selected municipality. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
47472
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2017-04-20 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account