E-commerce content marketing jako podpora re-launche brandu chocoMe
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Šula, Tomáš
|
|
dc.contributor.author |
Provazníková, Eva
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:16:02Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:16:02Z |
|
dc.date.issued |
2017-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/41327
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se zabývá komplexní analýzou e-commerce řešení společnosti chocoMe, která na českém trhu distribuuje luxusní ručně vyráběné čokolády. V rámci teoretické části práce jsou definována základní teoretická východiska, zásady e-commerce, content marketingu a přístupy k jejich analýze. Rozpracována je metodika výzkumu a výzkumné otázky. Cílem praktické části je na tyto otázky zodpovědět prostřednictvím uživatelského testování e-commerce řešení, kvalitativního dotazování a hloubkových analýz s pomocí nástrojů Google Analytics a Facebook Reports. V projektové části práce je navržena série doporučení pro budoucí úspěšný vývoj eshopu, konkrétní úpravy uživatelského prostředí či obsahové strategie. |
|
dc.format |
121 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
e-commerce
|
cs |
dc.subject |
content marketing
|
cs |
dc.subject |
copywriting
|
cs |
dc.subject |
social media
|
cs |
dc.subject |
design
|
cs |
dc.subject |
user experience
|
cs |
dc.subject |
obsahová strategie
|
cs |
dc.subject |
eye-tracking
|
cs |
dc.subject |
chocoMe
|
cs |
dc.subject |
e-commerce
|
en |
dc.subject |
content marketing
|
en |
dc.subject |
copywriting
|
en |
dc.subject |
social media
|
en |
dc.subject |
design
|
en |
dc.subject |
user experience
|
en |
dc.subject |
content strategy
|
en |
dc.subject |
eye-tracking
|
en |
dc.subject |
chocoMe
|
en |
dc.title |
E-commerce content marketing jako podpora re-launche brandu chocoMe |
|
dc.title.alternative |
E-commerce Content Marketing as a Re-launche Support of chocoMe Brand |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Banyar, Milan |
|
dc.date.accepted |
2017-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
This diploma thesis deals with a comprehensive analysis of e-commerce solution created by chocoMe company which distributes luxury handmade chocolates on the Czech market. The theoretical part defines main principles, e-commerce and content marketing values and approaches to their analysis. Research methods are developed and the research questions are delineated in this part. The aim of the practical part is to answer the research questions through the user testing, qualitative interviews and Google Analytics and Facebook Reports analysis. The project part is based on recommendations which could help with eshop development, specific treatments of user environment or the content strategy. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
47460
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2017-04-21 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account