E-commerce content marketing jako podpora re-launche brandu chocoMe

DSpace Repository

Language: English čeština 

E-commerce content marketing jako podpora re-launche brandu chocoMe

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šula, Tomáš
dc.contributor.author Provazníková, Eva
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:16:02Z
dc.date.available 2017-07-03T09:16:02Z
dc.date.issued 2017-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/41327
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá komplexní analýzou e-commerce řešení společnosti chocoMe, která na českém trhu distribuuje luxusní ručně vyráběné čokolády. V rámci teoretické části práce jsou definována základní teoretická východiska, zásady e-commerce, content marketingu a přístupy k jejich analýze. Rozpracována je metodika výzkumu a výzkumné otázky. Cílem praktické části je na tyto otázky zodpovědět prostřednictvím uživatelského testování e-commerce řešení, kvalitativního dotazování a hloubkových analýz s pomocí nástrojů Google Analytics a Facebook Reports. V projektové části práce je navržena série doporučení pro budoucí úspěšný vývoj eshopu, konkrétní úpravy uživatelského prostředí či obsahové strategie.
dc.format 121
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject e-commerce cs
dc.subject content marketing cs
dc.subject copywriting cs
dc.subject social media cs
dc.subject design cs
dc.subject user experience cs
dc.subject obsahová strategie cs
dc.subject eye-tracking cs
dc.subject chocoMe cs
dc.subject e-commerce en
dc.subject content marketing en
dc.subject copywriting en
dc.subject social media en
dc.subject design en
dc.subject user experience en
dc.subject content strategy en
dc.subject eye-tracking en
dc.subject chocoMe en
dc.title E-commerce content marketing jako podpora re-launche brandu chocoMe
dc.title.alternative E-commerce Content Marketing as a Re-launche Support of chocoMe Brand
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Banyar, Milan
dc.date.accepted 2017-05-23
dc.description.abstract-translated This diploma thesis deals with a comprehensive analysis of e-commerce solution created by chocoMe company which distributes luxury handmade chocolates on the Czech market. The theoretical part defines main principles, e-commerce and content marketing values and approaches to their analysis. Research methods are developed and the research questions are delineated in this part. The aim of the practical part is to answer the research questions through the user testing, qualitative interviews and Google Analytics and Facebook Reports analysis. The project part is based on recommendations which could help with eshop development, specific treatments of user environment or the content strategy.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 47460
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2017-04-21


Files in this item

Files Size Format View Description
provazníková_2017_dp.pdf 5.153Mb PDF View/Open None
provazníková_2017_op.doc 154.5Kb Unknown View/Open None
provazníková_2017_vp.doc 151Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account