Uvedení zapletených kol Equator na zahraniční trh

DSpace Repository

Language: English čeština 

Uvedení zapletených kol Equator na zahraniční trh

Show simple item record

dc.contributor.advisor Weberová, Dagmar
dc.contributor.author Motyčka, Jakub
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:16:01Z
dc.date.available 2017-07-03T09:16:01Z
dc.date.issued 2017-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/41325
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá uvedením produktu na zahraniční trh při zachování prodejního modelu využitého v České republice a na Slovensku. Teoretická část zahrnuje úvod do marketingu, internetový marketing, content marketing, sociální sítě se zaměřením na Facebook a teorii spotřebního chování s důrazem na kulturní faktory ovlivňující spotřebitele. Analytická část práce se zabývá analýzou zkoumané společnosti a jejího projektu Equator. Tato část také zahrnuje vyhodnocení dotazníkového šetření, které v rámci práce probíhalo. Závěrečná projektová část navazuje na část praktickou a zkoumá tři nejpočetněji zastoupené země ve výzkumu, navrhuje a dává doporučení pro implementaci kampaně na zahraniční trh.
dc.format 104 s. (172 550).
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cs
dc.subject internet cs
dc.subject content marketing cs
dc.subject spotřebitelské chování cs
dc.subject kulturní faktory cs
dc.subject zahraniční trh cs
dc.subject Equator cs
dc.subject marketing en
dc.subject internet en
dc.subject content marketing en
dc.subject consumer behavior en
dc.subject cultural factors en
dc.subject foreign market en
dc.subject Equator en
dc.title Uvedení zapletených kol Equator na zahraniční trh
dc.title.alternative Introduction of Equator Wheels on Foreign Market
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Štarchoň, Peter
dc.date.accepted 2017-05-23
dc.description.abstract-translated This diploma thesis deals with introduction of product on foreign market with preservation of selling model used in the Czech Republic and Slovakia. Theoretic part includes intro-duction to marketing, internet marketing, content marketing, social media sites with focus on Facebook and theory of consumer behavior with emphasis on cultural factors affecting consumer. Analysis part of the thesis contains an analysis of examined company and its project Equator. This part also includes evaluation of poll research, which was performed with this thesis. Project part follows up the analysis part and researches three most numer-ous countries from the research, proposes and gives recommendation for implementation of campaign on foreign market.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 47456
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2017-04-21


Files in this item

Files Size Format View Description
motyčka_2017_dp.pdf 3.718Mb PDF View/Open None
motyčka_2017_op.doc 208.5Kb Unknown View/Open None
motyčka_2017_vp.doc 151.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account