Uvedení zapletených kol Equator na zahraniční trh
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Weberová, Dagmar
|
|
dc.contributor.author |
Motyčka, Jakub
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:16:01Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:16:01Z |
|
dc.date.issued |
2017-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/41325
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se zabývá uvedením produktu na zahraniční trh při zachování prodejního modelu využitého v České republice a na Slovensku. Teoretická část zahrnuje úvod do marketingu, internetový marketing, content marketing, sociální sítě se zaměřením na Facebook a teorii spotřebního chování s důrazem na kulturní faktory ovlivňující spotřebitele. Analytická část práce se zabývá analýzou zkoumané společnosti a jejího projektu Equator. Tato část také zahrnuje vyhodnocení dotazníkového šetření, které v rámci práce probíhalo. Závěrečná projektová část navazuje na část praktickou a zkoumá tři nejpočetněji zastoupené země ve výzkumu, navrhuje a dává doporučení pro implementaci kampaně na zahraniční trh. |
|
dc.format |
104 s. (172 550). |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
internet
|
cs |
dc.subject |
content marketing
|
cs |
dc.subject |
spotřebitelské chování
|
cs |
dc.subject |
kulturní faktory
|
cs |
dc.subject |
zahraniční trh
|
cs |
dc.subject |
Equator
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
internet
|
en |
dc.subject |
content marketing
|
en |
dc.subject |
consumer behavior
|
en |
dc.subject |
cultural factors
|
en |
dc.subject |
foreign market
|
en |
dc.subject |
Equator
|
en |
dc.title |
Uvedení zapletených kol Equator na zahraniční trh |
|
dc.title.alternative |
Introduction of Equator Wheels on Foreign Market |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Štarchoň, Peter |
|
dc.date.accepted |
2017-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
This diploma thesis deals with introduction of product on foreign market with preservation of selling model used in the Czech Republic and Slovakia. Theoretic part includes intro-duction to marketing, internet marketing, content marketing, social media sites with focus on Facebook and theory of consumer behavior with emphasis on cultural factors affecting consumer. Analysis part of the thesis contains an analysis of examined company and its project Equator. This part also includes evaluation of poll research, which was performed with this thesis. Project part follows up the analysis part and researches three most numer-ous countries from the research, proposes and gives recommendation for implementation of campaign on foreign market. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
47456
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2017-04-21 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account