Personal branding a komunikace umělecké značky
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Štarchoň, Peter
|
|
dc.contributor.author |
Lustigová, Lucie
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:16:01Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:16:01Z |
|
dc.date.issued |
2017-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/41322
|
|
dc.description.abstract |
Diplomové práce se zabývá personal brandingem a komunikací umělecké značky. Teoretic-ká část se věnuje základním pojmům související s personal brandingem, art marketingem, budováním značky a marketingovou komunikací. Teoretická část je východiskem pro část praktickou. Praktická část je zaměřena na SWOT analýzu, analýzu konkurence a zmapování komunikačního mixu umělkyně. Z analýzy jsou zjištěny klíčové prvky, které jsou zásadní pro nastavení marketingové strategie budování osobní značky. Součástí této části je kvanti-tativní i kvalitativní výzkumné šetření, která reflektují marketingovou komunikaci a se-bepropagaci mezi umělci. Na základě výsledků z průzkumu jsou vyvozeny závěry a odpo-vězeny na výzkumné otázky. |
|
dc.format |
94 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
brand marketing
|
cs |
dc.subject |
osobní marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
umělecká komuni-kace
|
cs |
dc.subject |
marketingový plán
|
cs |
dc.subject |
kvantitativní výzkum
|
cs |
dc.subject |
Advertising
|
en |
dc.subject |
brand marketing
|
en |
dc.subject |
personal branding
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
atr marketing
|
en |
dc.subject |
marketing plan
|
en |
dc.subject |
quantitative research
|
en |
dc.title |
Personal branding a komunikace umělecké značky |
|
dc.title.alternative |
Personal Branding and Communication of Art Brand |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kotyzová, Pavla |
|
dc.date.accepted |
2017-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis look into the area of personal branding and communication of art's brand. In the theoretical part there are elementary terms related to personal branding, art marketing, brandbuilding and marketing communication. The theoretical part introduces the bases for the creationof the practical part. The practical part is focused on SWOT analy-sis, the competitor analysis and mapping of marketing communication mix of the artist's brand. The analysis finds out the crucial things for creation of marketing strategy of perso-nal branding. There is also part related to quantititative and qualitative reaserch. It reflects marketing communication on artists field and selfpromotion bewtween artists. Research questions are answered, answers are based on results of research and conclusions are drow-ned. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
47451
|
|
utb.result.grade |
E |
|
dc.date.submitted |
2017-04-21 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account