Marketingový plán nově vznikajícího start-upu
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Juříková, Martina
|
|
dc.contributor.author |
Konvičný, Lukáš
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:16:01Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:16:01Z |
|
dc.date.issued |
2017-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/41320
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se zabývá marketingovým plánem nového online start-upu se zaměřením na jeho komunikaci. Práce je rozdělena do tří částí. Teoretická část definuje základní pojmy jako marketing a marketingový a komunikační mix. Dále stručně popisuje podnikání, start-upy a mobilní aplikace a objasňuje metodiku práce. Praktická část charakterizuje projekt a jeho cílové skupiny, analyzuje trh a konkurenci, objasňuje situaci sportovního marketingu v České republice a následně vyhodnocuje uskutečněné výzkumy. Projektová část využívá poznatků z těchto výzkumů, které aplikuje k vytvoření komunikačního plánu a finálně celý projekt vyhodnocuje a uvádí, zda je vhodný k realizaci. |
|
dc.format |
101 s. (173 975). |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
sportovní marketing
|
cs |
dc.subject |
mobilní aplikace
|
cs |
dc.subject |
online start-up
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
sport marketing
|
en |
dc.subject |
mobile application
|
en |
dc.subject |
online start-up
|
en |
dc.title |
Marketingový plán nově vznikajícího start-upu |
|
dc.title.alternative |
Marketing Plan of the New Online Start-up |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kotyzová, Pavla |
|
dc.date.accepted |
2017-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
The presented thesis deals with the topic of a marketing plan of an emerging online startup. The start-up focuses its attention on communication. This thesis is divided into three parts. The theoretical one defines basic marketing terminology, esp. marketing and marketing and communication mix. Furthermore, it briefly outlines business, start-ups and mobile applications and describes methodology. The analytical part characterizes the project, its target groups, analyses the market and competition, explains the situation of sport marketing in the Czech Republic and consequently evaluates researches that were carried out. The project part employs findings of these researches and applies them in order to create a communication plan. Finally, it assesses the whole project and states whether the project is suitable for implementation. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
47447
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2017-04-21 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account