Marketingový plán nově vznikajícího start-upu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingový plán nově vznikajícího start-upu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juříková, Martina
dc.contributor.author Konvičný, Lukáš
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:16:01Z
dc.date.available 2017-07-03T09:16:01Z
dc.date.issued 2017-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/41320
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá marketingovým plánem nového online start-upu se zaměřením na jeho komunikaci. Práce je rozdělena do tří částí. Teoretická část definuje základní pojmy jako marketing a marketingový a komunikační mix. Dále stručně popisuje podnikání, start-upy a mobilní aplikace a objasňuje metodiku práce. Praktická část charakterizuje projekt a jeho cílové skupiny, analyzuje trh a konkurenci, objasňuje situaci sportovního marketingu v České republice a následně vyhodnocuje uskutečněné výzkumy. Projektová část využívá poznatků z těchto výzkumů, které aplikuje k vytvoření komunikačního plánu a finálně celý projekt vyhodnocuje a uvádí, zda je vhodný k realizaci.
dc.format 101 s. (173 975).
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject sportovní marketing cs
dc.subject mobilní aplikace cs
dc.subject online start-up cs
dc.subject marketing en
dc.subject marketing communication en
dc.subject marketing research en
dc.subject sport marketing en
dc.subject mobile application en
dc.subject online start-up en
dc.title Marketingový plán nově vznikajícího start-upu
dc.title.alternative Marketing Plan of the New Online Start-up
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kotyzová, Pavla
dc.date.accepted 2017-05-22
dc.description.abstract-translated The presented thesis deals with the topic of a marketing plan of an emerging online startup. The start-up focuses its attention on communication. This thesis is divided into three parts. The theoretical one defines basic marketing terminology, esp. marketing and marketing and communication mix. Furthermore, it briefly outlines business, start-ups and mobile applications and describes methodology. The analytical part characterizes the project, its target groups, analyses the market and competition, explains the situation of sport marketing in the Czech Republic and consequently evaluates researches that were carried out. The project part employs findings of these researches and applies them in order to create a communication plan. Finally, it assesses the whole project and states whether the project is suitable for implementation.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 47447
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2017-04-21


Files in this item

Files Size Format View Description
konvičný_2017_dp.pdf 2.645Mb PDF View/Open None
konvičný_2017_op.doc 152Kb Unknown View/Open None
konvičný_2017_vp.doc 154Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account